FPV, multicopter videos enz

Dankje dankje, ja de kleuren... Moest toch wat kiezen wat duidelijk moet zijn en vanuit de grond te zien is dus heb ik maar zo gemaakt, blauw voor, rood achter en groen zijdelings. Moest als een auto lijken, blauw de kop lampen, rood de remlichten en groen knipperlichten, moest eigenlijk geel zijn maar ach groen valt ook op:n00b::cool::o:D

idd een kleuren festijn wel cool haha :)
ach je moet maar denken je ziet het roos kleurig in :mrgreen:

Dit is mijn eerste vlucht, volgens mij moet ik de camera nog een beetje scherp stellen.

Ik mis af en toe wel wat power blijkt, vooral met dalen moet ik soms vol gas geven om hem niet te laten neerstorten. Ik denk dat ik dit ga oplossen met wat grotere props. Met een 4s Lipo heb ik wel genoeg power.

Frame: TBS Discovery
Motors: SunnySky 980kv II
Lipo: 3s, 4000 mAh, 35c
Props: 9 x 4,7"

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja klopt, ik wiebel een beetje veel. Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet constant op het scherm heb (durven) kijken. Waarschijnlijk als ik puur op het scherm ga vliegen zal het wel mee vallen denk ik zo. Als je hoog in de lucht zit denk ik altijd dat hij scheeft zit en ga ik bij lopen sturen wat helemaal niet nodig is.

Dit is mijn eerste vlucht, volgens mij moet ik de camera nog een beetje scherp stellen.

Ik mis af en toe wel wat power blijkt, vooral met dalen moet ik soms vol gas geven om hem niet te laten neerstorten. Ik denk dat ik dit ga oplossen met wat grotere props. Met een 4s Lipo heb ik wel genoeg power.

Frame: TBS Discovery
Motors: SunnySky 980kv II
Lipo: 3s, 4000 mAh, 35c
Props: 9 x 4,7"

Hee leuk zo je eerste fpv vlucht.......wat voor fpv systeem heb je erop zitten??

Wel grappig ik zie dat dit tegenover de haven is waar mijn bootje ook ligt.....

Nice...

Laatst bewerkt door een moderator:
Vraag wie er "live" meekijkt via zijn Gopro. Heb een black edition met AV-kabeltje en via 5,8 ghz kijk ik mee op zowel een monitor en goggle. Nu begin ik net met FPV maar vind het beeld behoorlijk vertekend. Is dit wennen of moet ik live een extra camera plaatsen?

Extra camera voor fpv is fijner om mee te vliegen. De pixim cam is schijnbaar een hele fijne cam. Ik heb hem net binnen een moet het nog ervaren met deze camera. Deze is met 3.6mm lens en die vorige 2.8

Heb effe een nieuwe Acro Hexa aangeschaft ..
Binnenkort beelden van treeflips , rolls , loops en inverted yaw met Gimbal! :)

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

We hebben er een eind voor moeten rijden maar wat een mooie hexa is het man.
We verschoten ons toch wel eventjes toen we het in real life zagen hoor.
Was best wel leuk om eventjes 700km voor te rijden.
Vertrokken om 19.15 en weer thuis om 02.30 en dat allemaal voor de hobby :)

Back