FPV, multicopter videos enz

Niet te horen. Heb ondertussen ook weer een goed videosignaal. Alleen het terrein tja.
6e5uqesa.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ow shit man.......das minder.
En we wouden jou nog uitnodigen op een minimeet vandaag :)
Hopelijk vind je hem snel en zonder schade.

Misschien dat hij zelfs in een boom zit. Net geprobeerd weg te vliegen. Dan zie ik hem bewegen.
qa6ysyqe.jpg

1 grote bushbush daar beneden.

Nee dat helaas niet lukken hoewel ik dat graag zou doen.

Heb hem ondertussen gevonden. Die stomme pieper maakt nog maar een heel zwak geluid. Anders had ik hem zeker een uur eerder gevonden.

Goede nieuws is dat er 0 schade aan de Flip zit, nog geen propeller!

Nu op zoek naar een goede pieper. Lipo batterijen van HK zijn prima, maar voor de rest is het zooi. Mijn osd hield er ook al plotseling mee op vorige week.

Het eerste test filmpje met de Tarot 680 met de Tarot 2D gimbal
Gopro hero 3 Black
het waaide flink het vlieggedrag was onrustig

het enigste minpunt is dat je de armen ziet van de Tarot 680 :rolleyes:
heeft iemand een suggestie hoe ik de Gopro beter kan plaatsen?

Nick

nick, je beeld is strak, maar de vlieglocatie is alles behalve goed gekozen. afgezien van het feit dat je daar uberhaupt niet mag vliegen ben je op die plek ook nog eens een enorm verhoogd risico voor het verkeer etc daar.

dit soort locatie moet je echt niet gaan vliegen!!!

Mjah idd dat is net zoals daar in zijn vorig filmpje met die electriciteits kabels :)
Je moet het toch eventjes iets anders gaan doen hoor Big Lame.

degene die dit heeft gemaakt heeft mij gevraagt als ik dit voor hem wilden filmen.

het verkeer heeft geen hinder van mij gehad , tis een grote rotonde en aangezien dat ik er enkel heb gehooverd zie ik er geen gevaar in.
(laat ik het zo zeggen hij zal niet op de weg neerstoren....)
ik was er ook maar 3min.

Nick

dus heb je voor baat gevlogen, en val je onder de huidige wetgeving. maakt het eigenlijk alleen nog maar erger. en hoe snel denk je dat een multi met storing met 5bf 10-20 meter verderop ligt? juist, binnen no time, dus dat het volgens jou niet mogelijk is de weg te raken is onzin. of je er 3 minuten of een uur bent maakt ook niet uit.

dit soort acties zijn de reden waarom mensen waaronder ik heel veel geld, tijd en moeite moeten steken in het behalen van certificaten, toestemmingen en vergunningen!

en jij bent het soort mens wat mij hoofdpijn bezorgt om hier te gaan zeiken over wet en regelgeving ipv op het wet en regelgeving draadje of via de PB

+1 idd steltje zeikerd als jullie zelf het allemaal maar goed doen!!
Brave burgers :rolleyes:
Dus jullie doen alles wat de wet voorschrijft?
Laat me niet lache.....!!

Ohhooooooooo ooooooooohhhhhh wat gaan we nu krijgen..............maar alle eerlijkheid moet je toch wel ook zelf weten dat je dit niet moet doen eh. Zeker niet met die wind vandaag. En dan nog op vraag van iemand anders. Ik ben ook niet heiliger dan sinterklaas maar om nou de zwarte piet te gaan uithangen op dat punt..........nee zo zwart ben ikzelf nog niet. Dat zou onze opperjood Roni zelfs niet doen en dat is zelf al zo een idioot als ik lol.

Back