FPV, multicopter videos enz

Is niet lullig bedoeld hoor.,
maar ik vind zo'n Blade maar Playmobil met veel kuren !! (mijn mening dan he)
ik zou dan voor een F450 gaan .. tot nu toe alleen props gebroken!!
en ik heb al wat bomen gekupt :alien:

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom danny ;) ik was al op zoek na een ander model , deze beweegt okk heel apart en stug heb al een flamewheel 450 gezien waarmee ik prive praat , t kost niet veel :D

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Multiwii als ik het goed had.. heb 2 goede modellen gezien, 1 in belgie en in rotterdam , ze staan bij het tekoop hoekje :) maar aanpassen kan altijd nog wel

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Vlieg je voor de rest gewoon zo of ben je ook bij een club vereniging aangesloten?? Ik zit wel bij een vereniging, aero'79 in wijlre.

Toeristenweg is de weg van het oude voetbalveld van heksenberg of juist die van de sterrenwacht?? De namen van de wegen zeggen mij zo voor de rest niets maar weet die wegen zo te vinden...
Groeten.
Rc Pinda

neuh .. zit niet in een vereniging!!
als we dalijk met zijn allen bij elkaar komen voor tevliegen
hebben we een vereniging: hahaha
slotracers-nl / Devil31 / big lama / Metall / Jan (vriend van slotracers-nl) / jij -> RC pinda / mss -> heyudude

de Toeristenweg/Nieuwenhagenerweg ligt hier: https://maps.google.nl/?ll=50.926566,6.008781&spn=0.007845,0.009452&t=h&z=17
we vliegen dan bij dat witte streepje zand wat je op de kaart ziet :yes:

neuh .. zit niet in een vereniging!!
als we dalijk met zijn allen bij elkaar komen voor tevliegen
hebben we een vereniging: hahaha
slotracers-nl / Devil31 / big lama / Metall / Jan (vriend van slotracers-nl) / jij -> RC pinda / mss -> heyudude

de Toeristenweg/Nieuwenhagenerweg ligt hier: https://maps.google.nl/?ll=50.926566,6.008781&spn=0.007845,0.009452&t=h&z=17
we vliegen dan bij dat witte streepje zand wat je op de kaart ziet :yes:

Hey,

Als ik dat zo lees dan wordt het inderdaad een quad vereniging hahaha;););), die vriend van slotracers-nl die jan....die kan ik volgens mij ook...

Ik hoor van je en wil eens een keer kijken wanneer jullie vliegen.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Jullie moeten dan wel aan ons (de MCiB Crew ) Lidgeld betalen om lid te worden van de Mci* Groep hoor.
Mci* gaat binnenkort de beurs op en dan moeten we wel wat geld in kas hebben.
En jullie limburgers morgen dat erin steken :D

Wij doen dat anders als MCIL:
copter.jpg

Halen? pff laten bezorgen!

Oei dan gaan we bende oorlogen creeren zo hoor.
De outloaws vs de idioten.

Naast motorbendes nu ook MC bendes........het parket heeft nog niet genoeg werk zekers.

Nee komt niet goed met de aandeelhouders vrees ik :)
Maar mits een flinke overname premie kan er altijd wel iets geregeld worden hahe.

Back