FPV, multicopter videos enz

Jiihaaa … mini SPIDER is the Bitch of the WOODS !!!
was een Toffe dag met veeeel windstoten ,, but who CARES !!!
echt Respect voor je vliegkunsten man!! :alien:
Vond jouw vliegkunsten net zo goed door de bossen man.
weet je wat er nou met mijn mini h was dat een regelaar moeilijk deed? Een van die koelblokjes was verschoven en maakte kortsluiting op de regelaar.

Klopt ziet er uit alsof je met stuurknuppels geboren bent lol
Mooie vlucht en omgeving

Hopelijk vandaag minder harde windstoten, voor mini Hs is dat wat minder
De omgeving daar is echt uniek. Ik heb het zelden zo gezien.
Ik hoop het voor jullie dat er minder wind is vandaag. Het zal minder erg worden. Ik ga vandaag ook weer vliegen, maar meer in de buurt hier.

ja Boris kan wel vliegen , maar goed dat ie er niet bij is vandaag :D

ziet ie mijn kunsten gelukig niet
haha had je crashes een keer willen zien :)

Trouwens in mijn video zie je een stukje waar ik een takje raak en gewoon doorvlieg. Daar hield ik nog een kwart prop aan over en hexa vloog gewoon moeiteloos door.

Pff, van mij mag de wind weer zakken hoor. Oké je kunt vliegen met dit weer maar echt leuk is het niet meer.

Toch verbazingwekkend dat je met die mini quadcopters gewoon kunt vliegen terwijl het 5-6Bft is. Een jaar of 2 geleden moest ik daar nog niet aan denken. 8O

Mijn 808 keychaincamera is denk ik een keer te veel gecrasht. Het beeld is niet meer in focus (Mobius is besteld :yes:) Geluid is echter wel lekker ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
eindelijk de instellingen goed van het bewerkings programma
en HD ;)

Crasher

Heb tegenwoordig op de mini fatsoenlijk beeld :D

Nu nog minder hard crashen dat de SD kaart in de mobius blijft zodat ik ze kan uploaden :rolling:

Zo eindelijk ook weer eens fatsoenlijk gevlogen. 4S op de mini en nu gaat ie als een speer...wel veel wind vandaag, maar dat mocht de pret niet drukken !

Mooie vlucht corne. Jammer dat de cam teveel naar de grond wees, maar het was een geslaagde dag en een van mijn betere vluchten ooit!

@corne @garbungel Mooie vluchten heren en in Limburg in het bos minder last van de wind gelukkig

Zo super dag volgeladen met mini en boomplezier
FPV oefening fase 1 geslaagd: dank voor de hulp
De bibberbeentjes zijn al minder, de contactpogingen met de bomen meer :)

Video met nog wat trillingen ondanks de oordopjes:

@heyudude heb je je motoren en props goed gebalanceerd? Want ik krijg trilling bij a niet uit vanwege trillingen in de armen flex, maar armen van dji zijn toch stijf dus geen extra trilling daardoor dus moet props of motoren zijn.

En verder je rechter duim wat verderr naar voren drukken :D mooi gevlogen:-)

Dank heren

Trillingen:
Ik denk de props: nog de flexibele en wil de carbon eens proberen van HQ
Het is ook nog 9" maar dat mag niet veel uitmaken

Oke ja denk dat dat het dan is, heb vandaag niet gevlogen want dacht ohh veel te veel wind maar viel mee dus geen volle lipo:-(

Back