Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je Youtube account staat op zijn homepage
Nu behoor je officieel tot de top. Nederland wordt goed vertegenwoordigd, er staan er meerdere in het lijstje.
Je moet dat uitstekende dingetje(kristal) nachecken op je cam. Dat ding bungelt erop los en breekt er een pootje vaak van. Ik zelf meerdere keren gehad en anderen ook.
Maar wel balen....had precies hetzelfde een tijd geleden![]()
Haha.....niet direct. Denk dat je dat zelf voor mekaar hebtARIBAAAA!!!!
volgens mij heeft garbungel hier iets mee temaken ?!
Ja die cams gaan praktisch nooit kapot en dat is het enige wat kwetsbaar is. Beste is die even vastzetten met druppel lijm ofzo. Maar dat pootje kun je gewoon vast solderen.volgens mij heb je gelijk // 1 pootje lijkt los .., maar heb geen LOEP hahaha
Haha.....niet direct. Denk dat je dat zelf voor mekaar hebt
Ja die cams gaan praktisch nooit kapot en dat is het enige wat kwetsbaar is. Beste is die even vastzetten met druppel lijm ofzo. Maar dat pootje kun je gewoon vast solderen.
Shit man.....hoe krijg je dat nou voor mekaar man? Het lijkt serieus alsof het met opzet is, maar dat is hard te geloven.
Shit man.....hoe krijg je dat nou voor mekaar man? Het lijkt serieus alsof het met opzet is, maar dat is hard te geloven.
+1 , maar ik heb nog geen 23 props gesloopt in 1 dag he mister Metall ? 8O
@garbungel zeker geen opzet!!! Normaal trek ik hem vlak van te voren omhoog, maar om de een of andere redenen was ik nu niet snel genoeg had volgas maar hij bleef laag !!
hier is het beloofde filmpje
tighting your seatbelts :rolling:
Crasher![]()
Zo man , 1 van de mooiste crashes
Doet pijn om ernaar te kijken!
Nr1 crash alle tijden blijft altijd die mid-air van mij en roni. Die is praktisch niet na te doen. Maar dit verdient wel een 2de plaats.Bedankt voor het compliment Roni :rolling:
Yes dus ik sta nu aan de top Boris ?![]()