FPV, multicopter videos enz

KNAL-VID !!!
super gedaan ook met die wandeling erbij -- weer eens wat anders :D

Super vid • Super Flight • Super Pilot

als ik groot ben wil ik zo worden als jou :mrgreen:

KNAL-VID !!!
super gedaan ook met die wandeling erbij -- weer eens wat anders :D

Super vid • Super Flight • Super Pilot

als ik groot ben wil ik zo worden als jou :mrgreen:

Thanks danny.....haha. volgens mij was je al een paar cm groter dan mij ;)?

Hoe is het met de kaak? Past de fatshark al over het hoofd?

Thanks heren. Ik ben er ook aardig tevreden mee maar het moet echt nog een stuk beter kunnen. Ik kan nu bijna 2.7k filmen zonder te hoeven nabewerken. En dat zou wel heeel tof zijn.

En ik moet op zoek nasr een GPS voor mijn multiwii. Als iemand die nog heeft toevallig.

Dit weekend ook weer wat fpv geoefend, nog even en dan eens het grote boze bos intrekken om dat eens te proberen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe is het met de kaak? Past de fatshark al over het hoofd?

Jip met Kaak gaat het eigelijk wel goed ,,
Operatie is goed gegaan ,, want ik ben gewoon stil blijven liggen op die Tafel van ze :mrgreen:
doet wel nog best pijn in me KOP (me hele gezicht :hammer:klopt en klopt klopt en klopt!!)

maarja .. alles komt goed en verheug me weer om te gaan vliegen :)
moet nog ff geduld hebben want v/d Pijnstillers zie ik DUBBBBBEL !!!!

Dit weekend ook weer wat fpv geoefend, nog even en dan eens het grote boze bos intrekken om dat eens te proberen.

[youtube]U-NPV4LxeNc[youtube]

je bent klaar voor het Bos Atchoo !!!!

Hehe het voelt op het moment meer als geluk dan wat anders.

Over dat pad waar ik op het laatst over vlieg, daar vlieg ik maar niet meer overheen erg losse zand had ik het idee.

Goed of Fout ?

Gebruiker LUCBIS is in bericht #7434 bijna weggescholden omdat hij boven huizen vliegt.
Kan iemand mij uitleggen wat er zoveel anders is aan de beelden hieronder ?
Prachtige opname, maar ook boven bebouwing, openbare weg en spoorlijn!!

Iedereen kan storing krijgen, ook Team Blacksheep.
En ook zij kunnen m.i. NIETS meer doen op ruim 3 km afstand......

Team Blacksheep NL

Ook nog even gevlogen vanavond, met het prachtige weer kan je het dan niet laten .....

Leuk eind ook van de vlucht .........

Bamm, een behoorlijke klap zeg Ruben. Gelukkig dat je electronica nog heel is in ieder geval. Heeft die Kwad nu een houten frame plaat?

Vanavond nog even een klein testrondje gedaan met mijn Redleaf RD990 op de FLIP260 geknoopt. De originele opname is vele malen scherper maar dat zegt waarschijnlijk iedereen die iets op Youtube zet :D. De RD990 lag al een tijdje weg te stoffen dus ik wilde kijken hoe hij het ook al weer doet tijdens het tegen de zon in filmen.

Bamm, een behoorlijke klap zeg Ruben. Gelukkig dat je electronica nog heel is in ieder geval. Heeft die Kwad nu een houten frame plaat?

Vanavond nog even een klein testrondje gedaan met mijn Redleaf RD990 op de FLIP260 geknoopt. De originele opname is vele malen scherper maar dat zegt waarschijnlijk iedereen die iets op Youtube zet :D. De RD990 lag al een tijdje weg te stoffen dus ik wilde kijken hoe hij het ook al weer doet tijdens het tegen de zon in filmen.

Zo dat ziet er goed uit man! Geen moeite met de tegenlicht hier. Weet je welke chip deze cam gebruikt? Het lijkt zoveel op de gopro beelden.

Lol
En we zoeken soms samen naar verloren minis

Haha, daar heb ik nu een buzzer voor erop zitten, want telkens 45 minuten door struiken woelen had ik geen zin meer in :D.

@rubensp Flinke klap, is zelfs je fpv cam enzo nog heel :o?

@menno Mooie beelden, kende hem nog niet maar de cam heeft best veel weg van een GoPro, ook kwa looks.

Gisteren na alle vluchten met de Mini H, de Mini Spider Hex nog eens van de plank gehaald, eigenlijk de eerste keer fpv met de hex sinds ik de problemen met de fc opgelost heb. Het blijft in mijn handen toch een ongeleid projectiel, wat is dat ding snel. Tijdens de tweede lipo, heb ik hem ook meteen in een boom geparkeerd :D.
De schade viel gelukkig mee 1 klein hoekje uit 1 prop.

Ook nog naar een stukje bos voor de mini h gezocht, maar helaas niks gevonden wat geschikt was.

@atchoo gaat goed man , je vliegt met naze toch ?

ik zag dat je het laddertje al klaar gezet had :D

goede oefenplek trouwens van alles wat ;)

Nick

Thx :D, yup naze32 acro, ik wissel manual en horizon mode nog af.

haha inderdaad laddertje stond al klaar.

De plek is inderdaad wel mooi, er zijn nog ook mooie gangen door de struiken heen, ben er met de mini h wel es ingevlogen maar beeld wordt snel slechter.

Back