FPV, multicopter videos enz

Vanmiddag nog een paar vluchtjes gedaan;

Laatst bewerkt door een moderator:
Top filmpjes mannen!

Lekker gevlogen Patrick! Serieuse skills daar!

Hier maiden van mijn Immersion Vortex Prototype

Vette vid geworden Boris. Was een goeie zaterdag middag. Die Vortex is een vet apparaat. En die route van ons houden we er in. Heb een pallet props besteld iig ;)

Vette vid geworden Boris. Was een goeie zaterdag middag. Die Vortex is een vet apparaat. En die route van ons houden we er in. Heb een pallet props besteld iig ;)

Was super man! Een paar goede adrenaline shots beleefd! Gaan zeker vaker daar knallen!

Wat een apparaat denk dat me blackout binnen kort de deur uit gaat , kan je wat foto's maken of mogen er nog geen foto's worden gemaakt?

Wat een apparaat denk dat me blackout binnen kort de deur uit gaat , kan je wat foto's maken of mogen er nog geen foto's worden gemaakt?
Het is zeker een goed idee. Een mini RTF. Was nooit zo snel klaar met bouwen[emoji1]

Hier een foto net voor het opstijgen.
0c4018d14f62e533e510513364336410.jpg

Top filmpjes mannen!

Lekker gevlogen Patrick! Serieuse skills daar!

Thanks, BorisB. Je heb zelf ook weer een super gave vid. Wat ik niet snap is dat je beeld hebt zo recht tegen de zon in tussen de bomen. Ik zie zelf geen ruk. Nou heb ik wel net een Sony 600tvl binnen, dus eens kijken of dat beter is dan de hk cam.

Thanks, BorisB. Je heb zelf ook weer een super gave vid. Wat ik niet snap is dat je beeld hebt zo recht tegen de zon in tussen de bomen. Ik zie zelf geen ruk. Nou heb ik wel net een Sony 600tvl binnen, dus eens kijken of dat beter is dan de hk cam.
Verschil tussen CMOS en CCD of tussen CCD zonder dynamic range en met (WDR).

Ik had 2 Effio's (latency :-( ). Voor reserve heb ik een 10 dollar CMOS cam besteld. Superscherp beeld, maar met laagstaande zon merk je dat er geen WDR op zit, maar niet zo irritant als een Mobius. Loopt op 5 tot 20v, dus gewoon op 4s. En pin-compatible met de Effio's

Dus nu vlieg ik met die cheap CMOS cam, bevalt prima! Voor de prijs van een pz0420 koop je er bijna 3 [emoji2]

Laatst bewerkt:
Back