FPV, multicopter videos enz

Beste mensen,met welk programma bewerken jullie je video's eigenlijk? Ben op zoek naar iets (gratis) maar waar je toch al een eindje mee komt.Zelf heb ik iMovie standaard op mijn macbook staan maar vind dit nogal omslachtig.Alle tips welkom :)

Ik werk juist met iMovie. Gratis en toch aardig wat opties! Denk niet dat andere programma's 'makkelijker' werken.
Vind het vrij gebruiksvriendelijk.

Na paar maanden de Hobby stil te hebben gelegen was het vandaag weer eidelijk raak!
Laptop mee..
En de rest van de hele uitrusting :)
Na half uur prutsen met de cleanflight is t bijna klaar!!

Ik werk juist met iMovie. Gratis en toch aardig wat opties! Denk niet dat andere programma's 'makkelijker' werken.
Vind het vrij gebruiksvriendelijk.
iMovie is inderdaad prima (voor de Mac gebruikers onder ons). Enige nadeel is dat iMovie nog geen 60fps ondersteunt. Nu de iPhone 120fps kan zal het wellicht in een volgende versie komen. De afgelopen tijd maar eens gespeeld met een trial versie van Final Cut Pro. De grote broer van iMovie. En met ondersteuning voor 60fps:
Dit was een nieuwe plek die ik vandaag vond. Gevlogen als een kind dat voor het eerste keer een pretpark ontdekt :D

Pretpark? Mooi plakje @m00st
Had geen tijd voor een Gate practice, dan maar ff vliegen en oefenen in het bos. Dragonfly props proberen te breken; jammer niet gelukt :)

Net zo strak weer allemaal.. misschien moet je even een crash VID plaatsen. Het begint een beetje ongeloofwaardig te worden

Volgende keer moeten we eens met een grotere groep afspreken indien interesse maar 5.8 video blijft een probleem met meer dan 3 piloten..
Ik heb er geen last van , heb 8 kanalen van mij alleen :D
Zo'n avondje raggen kan echt goed doen! Waren pas om 24u thuis.
Heb de zin weer te pakken, hobby was een tijd op een laag pitje, heel weinig gevlogen...effe wat trainen en ik kan weer mee...

Volgende keer moeten we eens met een grotere groep afspreken indien interesse maar 5.8 video blijft een probleem met meer dan 3 piloten..
Ik heb er geen last van , heb 8 kanalen van mij alleen :D
Zo'n avondje raggen kan echt goed doen! Waren pas om 24u thuis.
Heb de zin weer te pakken, hobby was een tijd op een laag pitje, heel weinig gevlogen...effe wat trainen en ik kan weer mee...
4 man met enkel immersion gaat wel goed, maar meer dan dat totaal niet. Moet geen Boscam bijzitten, want die stoort echt op alle kanalen.
Moeten zeker een keer snel wat racing organiseren....het is echt fun.

Back