Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig en super mooi strak beeld Alexx.
Afgezien van de bewegingsonscherpte erg mooie kwaliteit voor FPV DVR recording? Wat voor camera en DVR is daarvoor gebruikt?DVR footage van race met SniperX NL, camera trilt een beetje daarom soms wat wazig. Trilling kwam omdat ik 2 schoefjes miste van mijn CCD cam.
Misschien is het de upscaling van Vegas. Opvallend dat jij zo met een Effio kan vliegen. Ik heb ook een Effio e, maar mooi 110ms latency. Daarmee vlieg ik niet tussen bomen [emoji12]Hallo M00st,
De gebruikte camera is deze: http://electronicarc.com/catalogo/p...d=636&osCsid=f510c6e42c3c265a242834706a0a66a0
Heb het opgenomen met een fatshark Dominator HD en gerenderd in Sony vegas in 1920x1080p 50fps.
Zit een 28mm lens op de cd cam
Ziet er ook strak uit toch of ligt het aan mij?
Gr
Ziet er erg straks uit danny!Test van TATTU 1800 45C 4s
BLACKOUT miniH
COBRA 1960kv (2204)
ZTW A-serie 20A
Naze32 CleanFlight PID#1
ImmersionRC 5.8 - 600mW
ImmersionRC SpiroNET Omni CP Antenna
TATTU 1800 45C 4s
HQ 6045
Dat is wel balen zeg!Ik moet echt eens vaker gaan vliegen, maar komt er niet van en de zin ontbreekt ook nog wat.
Maar hier een wiebel vid.
Even andere account aangezien mn vorige gisteren leuk verwijderd is door YThopen dat ik hem wel terug krijg maar de kans is klein.
Dag 9 jaar YT filmpjes
Vooral aan de overkant bij Tiel, in Wamel. Daar heb je wat weilanden waar je meestal goed terecht kunt.waar vliegen jullie dan in maas en waal ?
Nee hoor. Copyrighted muziek gebruiken zou strafbaar kunnen zijn, maar YouTube werkt met muziekmaatschappijen om muziek te herkennen. Die kunnen kiezen om te blokkeren (dan werkt je video niet, of zonder geluid) of om de inkomsten van ads op te strijken.Jongens,even een kleine vraag.
Is het eigenlijk strafbaar (volgens mij wel) als ik mijn opgenomen filmpjes bewerk,muziek erop plaats en deze op bijvoorbeeld facebook zet? Hetzelfde voor in dit topic.Mijn filmpjes zijn van mezelf dus die mag ik delen zoveel ik wil maar de muziek erbij,dit mag volgens mij niet omdat in principe heel de wereld dit kan zien/horen of...?
Test van TATTU 1800 45C 4s
BLACKOUT miniH
COBRA 1960kv (2204)
ZTW A-serie 20A
Naze32 CleanFlight PID#1
ImmersionRC 5.8 - 600mW
ImmersionRC SpiroNET Omni CP Antenna
TATTU 1800 45C 4s
HQ 6045