FPV, multicopter videos enz

DVR footage van race met SniperX NL, camera trilt een beetje daarom soms wat wazig. Trilling kwam omdat ik 2 schoefjes miste van mijn CCD cam.

Hallo M00st,

De gebruikte camera is deze: http://electronicarc.com/catalogo/p...d=636&osCsid=f510c6e42c3c265a242834706a0a66a0

Heb het opgenomen met een fatshark Dominator HD en gerenderd in Sony vegas in 1920x1080p 50fps.
Zit een 28mm lens op de cd cam

Ziet er ook strak uit toch of ligt het aan mij?

Gr
Misschien is het de upscaling van Vegas. Opvallend dat jij zo met een Effio kan vliegen. Ik heb ook een Effio e, maar mooi 110ms latency. Daarmee vlieg ik niet tussen bomen [emoji12]

Ja dat zou natuurlijk kunnen.
Haha niet eens op gelet bij de aanschaf,
heb nog wel een Sony super had II maar die zit op m'n penguin. Kan wel eens kijken of dat beter werkt!

Test van TATTU 1800 45C 4s

BLACKOUT miniH
COBRA 1960kv (2204)
ZTW A-serie 20A
Naze32 CleanFlight PID#1
ImmersionRC 5.8 - 600mW
ImmersionRC SpiroNET Omni CP Antenna
TATTU 1800 45C 4s
HQ 6045

Ik moet echt eens vaker gaan vliegen, maar komt er niet van en de zin ontbreekt ook nog wat.

Maar hier een wiebel vid.
Even andere account aangezien mn vorige gisteren leuk verwijderd is door YT :mad: hopen dat ik hem wel terug krijg maar de kans is klein.
Dag 9 jaar YT filmpjes

Beeld was niet heel goed maar er was nog mee te vliegen. Vind ik best een prestatie op zich met 5.8 :)

Ik moet echt eens vaker gaan vliegen, maar komt er niet van en de zin ontbreekt ook nog wat.

Maar hier een wiebel vid.
Even andere account aangezien mn vorige gisteren leuk verwijderd is door YT :mad: hopen dat ik hem wel terug krijg maar de kans is klein.
Dag 9 jaar YT filmpjes
Dat is wel balen zeg!

We vliegen nog steeds aan de overkant, dus als je de zin weer terug hebt, schuif maar aan!

waar vliegen jullie dan in maas en waal ?
Vooral aan de overkant bij Tiel, in Wamel. Daar heb je wat weilanden waar je meestal goed terecht kunt.
Maar spectaculair is het niet. Vooral leuk om parcourtjes uit te zetten.

Als je iets uitdagends wil, is Maas & Waal niet de plek. Ga vanavond even in Oss kijken, daar heb je wat leukere spots.

Jongens,even een kleine vraag.
Is het eigenlijk strafbaar (volgens mij wel) als ik mijn opgenomen filmpjes bewerk,muziek erop plaats en deze op bijvoorbeeld facebook zet? Hetzelfde voor in dit topic.Mijn filmpjes zijn van mezelf dus die mag ik delen zoveel ik wil maar de muziek erbij,dit mag volgens mij niet omdat in principe heel de wereld dit kan zien/horen of...?

Jongens,even een kleine vraag.
Is het eigenlijk strafbaar (volgens mij wel) als ik mijn opgenomen filmpjes bewerk,muziek erop plaats en deze op bijvoorbeeld facebook zet? Hetzelfde voor in dit topic.Mijn filmpjes zijn van mezelf dus die mag ik delen zoveel ik wil maar de muziek erbij,dit mag volgens mij niet omdat in principe heel de wereld dit kan zien/horen of...?
Nee hoor. Copyrighted muziek gebruiken zou strafbaar kunnen zijn, maar YouTube werkt met muziekmaatschappijen om muziek te herkennen. Die kunnen kiezen om te blokkeren (dan werkt je video niet, of zonder geluid) of om de inkomsten van ads op te strijken.

Het mooie is dat je dat vooraf redelijk kunt checken: hier kan je een nummer opzoeken en zien of het geblokkeerd wordt of inkomsten naar de muziekmaatschappij gaan.

Back