is deze 1.2 GHZ set dan een mooie combi met de turnigy 9x zender?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is deze 1.2 GHZ set dan een mooie combi met de turnigy 9x zender?
5.8 kan nooit tippen aan 1.2/1.3ghzSinds de revolutie met de klaverblad antenne, zou ik bij 5.8Ghz blijven. Je werkt tenminste in een toegestane frequentie gebied. In mijn ogen één belangrijke zorg minder.
Dat je nu wel moet gaan uitzenden op meer dan 100mw, sja, liever dat dan dat ik op 1.3Ghz zit. Met mijn auto rijd ik soms ook wel eens 140... maar rij tenminste wel op de snelweg en niet op de vluchtstrook
Zelf ben ik ook in FPV geïnteresseerd, alleen staat dat nog op de lange baan. Eerst een Quadcopter binnenkort.
garbungelMaar 5.8 penetreert zowiezo slecht door objecten......line of sight kun je kilometers gaan met goede antennne's.[/QUOTE zei:Op de meeting had je toch ook last van publiek die voor jou antenne stonden.
Zo vijlloos is 1,2 en 2,5 Ghz nou ook weer niet.
Dat was 2.4ghz met 15 man op een rijtje tussen mijn antenne en mijn quad op 1 meter hoogte en 250meter verder en nog een stuk of 30bomen.Op de meeting had je toch ook last van publiek die voor jou antenne stonden.
Zo vijlloos is 1,2 en 2,5 Ghz nou ook weer niet.
ik vlieg tegenwoordig op 2.4ghz video, wat een goede tussenweg is. Het ligt ook aan hoe je vliegt. Mensen denken dat je met cloverleaf altijd meer dekking hebt, maar dat is het niet. In theorie heb je zelfs minder range, maar wel minder last van reflecties en dus ook dropouts.