FPV, multicopter videos enz

Ok, gaat me weer een hoop centen kosten...
Ik ga die zoizo kopen zodra ze beschikbaar zijn :)
Zal wel minimaal 500 euro's kosten ...

@ garbungel, hij komt volgende week binnen. zodra hij binnen komt gaat ie dan gelijk door, is dus helemaal nieuw met garantie alles! denk ook wel dat ik hem kwijt raak, maar 450 euro voorschieten als student is best veel... dus zoek zsm een koper!

bij die zaak in Heerlen 375 pre order.

jup, maar dat is enkel de camera met accu;) en import!

dit is het complete pakket via benelux importeur met camera, accu, waterdichte case, diverse plak mounts en armpjes, usb kabeltjes, skeleton backdoor en natuurlijk de wifi remote die alleen al 80-90 euro los kost!

Klopt , maar ga er vanuit dat het net iets beter beeld gaat zijn als de vorige modellen al is het analoog.
Laten ze maar snel een HD setje uitbrengen...

jup, maar dat is enkel de camera met accu;) en import!

dit is het complete pakket via benelux importeur met camera, accu, waterdichte case, diverse plak mounts en armpjes, usb kabeltjes, skeleton backdoor en natuurlijk de wifi remote die alleen al 80-90 euro los kost!

dat wifi gebeuren moet je niet op je model gebruiken......want hij valt uit de lucht als je op 2,4 vliegt.

Het is in principe SVGA en geen echte HD, dat houdt dus in dat je 800x600 resolutie hebt tegenover 640x480 van nu. Dit wordt een aanzienlijke verbetering. Pak een 600-700TVL camera en je hebt een haarscherp beeld en daarnaast wordr het FOV weer groter waardoor heel je goggles gevuld zijn met beeld meylt ook mogelijkheid tot 16:9 met 800x480.

Ok , dan kan ik weer voor al men multi's nieuwe cams kopen ook nog!
Op een bril /beeld kwaliteit moet er niet berspaard worden , ieder cent/euro waard.
We zijn toch verslaafd aan Fpv dus de keuze is snel gemaakt.

@ viper, die 2,4 ghz remote heeft geen enkele invloed op de zenders hoor, is hier met de hero2 en wifi backpack al een jaar rond gevlogen zonder enige invloed;)

Heeft zeker wat invloed....het gooit de noise floor omhoog. Ooit range testen gedaan terwijl die aanstaat? Het is net vliegen met heel veel mensen merk je ook niet, maar in werkelijkheid heb je minder range, maar valt wel mee.
Mijn range in mijn woonwijk is ook veel minder dan ergens in het veld.

@ viper, die 2,4 ghz remote heeft geen enkele invloed op de zenders hoor, is hier met de hero2 en wifi backpack al een jaar rond gevlogen zonder enige invloed;)

Wonderbaarlijk , bij ons op het veld zijn er een paar uit de lucht gevallen door de wifi van de gopro.

Kan me goed voorstellen....ik heb vanuit mijn slaapkamer raam op eerste verdieping line of sight met een voetvalveldje op 200meter en daar gaat ie op failsafe iedere keer door wifi zenders in de flat ernaast.

dan denk ik dat het wat anders was hoor viper;) ik heb hem op 3 modellen gehad, uiteraard met allen een range check gedaan. en ik had bij allemaal hetzelfde aantal stappen in rangecheck, zowel met als zonder gopro wifi aan;)

maargoed, als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk ook wifi uitzetten en gebruiken bij wat anders dan onder de multicopter;) maar persoonlijk vond ik het super, lekker start stoppen in de lucht etc:)

Ik denk eerlijk gezegd dat wifi backpack niks zendt als deze geen verbinding heeft. Deze zendt ook maar op een kanaal wat dus ongeveer 33% is van ds wifi band en huidige 2.4ghz zenders gebruiken de volle 100mhz band dua je houdt zat over.
Denk dat je wek gelijk kan hebben vinny.

dan moet je volgende keer een demo geven,want dat wil ik toch wel eens zien.
we hebben het uitgebreid getest en bij ons gaan de ontvangers op failsafe na ongeveer 100 mtr.

vanmiddag op de tbs met gopro en wifi aan nog gevlogen, ben niet ver geweest maar 300-350 meter, maar niks geen piepje hoor;) dus als je er met 100 meter al last van heb doen jullie toch iets verkeerd/gaat er toch iets fout... welke zenders? al eens geprobeerd eerst wifi gopro aan en dan pas zenderset?

Ja hoe meer hoe beter, maar veel beter wordt het niet daarboven omdat 600 beeldlijnen een beetje overeenkomen met 600pixels in de verticale as bij 800x600. Nu gebruiken we dus niet maximale ervan in die predators.

Hey roni ga je aankomende zondag vliegen op het pleintje? Misschien kom ik ook als het weer meezit. Kunnen we een race parcours maken ;p

Back