FPV, multicopter videos enz

Ja denk dat niemand zo gek is. Die TBS heeft inderdaad het langst volgehouden. Denk dat daar ook alles meest beschermd is. Eigenlijk was het ook niet eerlijk met de flip, want die heeft ook langst in de regen gestaan voordat deze vloog :D.

We moeten nu serieus een indoor locatie hebben!

Ik ga ook mijn frame maar eens los gooien en alles inspuiten....dan is het iig beschermd tegen wat vocht.....en mijn nieuwe CC3D gaat eraan geloven voor ik hem monteer !

en binnekort wil ik echt zon frame van aquacopters, maar ik wacht op de doorzichtige versie want das gaaf met leds erin....:-)

Dit is wel heel erg extreem wat wij hebben gedaan :). Neem aan dat jij wat slimmer bent dan wij en niet in dit soort weersomstandigheden gaat vliegen :D.

Nee dat klopt..ik kijk wel uit ;)...

Maar mijn eerste meeting met die mist ging die van mij ook opeens op de kop richting grond...gelukkig maar vanaf 1 meter, maar zou toch vocht geweest kunnen zijn......t was aan het eind van de dag toen ik nog ff een los vluchtje maakte.....en al het vocht al lekker had kunnen neerslaan op de electronica.....

Dat zou kunnen, alleen zoiets weet je helaas nooit zeker. Ik heb zelfs in het verleden ook weleens tijdens de hele zonnige en droge omstandigheden ook een keer zo'n gekke rol gehad en dat was ook in Antwerpen.

Overigens bij mijn roll van iconic-X kreeg ik wel controle terug van mij quad na de roll en ben ik zelf snel geland zoals je kan horen, omdat ik schrok.

Regen en quadcopters in de lucht is echt een slechte combi.
Enkel de Naza is niet uit de lucht gevallen omdat die in een case zit..

Al bij al was een leuke ervaring :)
Nog enkele maanden en we kunnen terug volop genieten van te Fpven , in maart zijn de weers omstandigeheden beter!

Ps ; Marry christmass aan iedereen ;)

Mwa.....denk dat als john iets later had gevlogen toen het meer regende, dan was die ook uit de lucht gekomen :D. Water vindt altijd zijn weg naar binnen.

Hier in Nederland moet je zoiets wel hebben.

Overigens mijn cc3d op de iconic-x is vrij goed ingebouwd en er komt alleen dus vocht bij de esc servo stekkers. Dat zal het dan zijn geweest.

Met blanke nagellak en siliconen kit kom je een heel eind.
Ga oude zooi zoeken en bouw er een.
Bij de volgende samen komst heb ik er een.

zo vandaag weer wat vluchtjes gemaakt en ging weer lekker
mooi plekje gevonden om te oevennen wat bomen die niet te dicht op elkaar staan maar wel leuk stukje zal straks wel eens een filmpje in elkaar flansen

Mooi vluchtje john.....is een leuk verborgen plekje om te vliegen. Mijn lipos staan ook nog allemaal op ontploffen....zal ze ook ergens deze dagen moeten leegknallen.

Is niet zo verborgen hoor gewoon in dordrecht bij het industrieterijn woon er 5 min rijden vandaan
Mooie plek om te oevenen met het vliegen door de bomen staan net niet te dicht op elkaar

Alleen ben ik bang dat ik voorlopig effe niet vlieg ,met het laden van mijn lipos is mijn voeding een beetje kapot gegaan
Hoorde ineens een harde plof zekering is kapot maar denk nog meer want die geeft niet zon geluid en het ding was loei heet

Das minder ja......maar vast wel anderen die wel een lader hebben. Overigens wil ook een nieuwe lader waar ik 2 lipos tegelijk kan laden.

Back