FPV, multicopter videos enz

Even massa connectie van de antenne controleren, kan vaak helpen.

Ook zijn de stock antennes ERG vaak rommel bij die zenders, goede antenne doet vaak wonderen. Wordt het zendertje errug warm? (zo ja, probleem met antenne / aansluiting)

Ik zal nog wel eens een test doen , met andere antenne's is de ontvangst nog slechter...

Zo bijna alles compleet.....het wachten is op de motoren.......

TBS2.jpg

Leuke setup!
Je kan al wel beginnen bouwen toch?
Motoren kunnen er als laatste op ;)

Ja ik denk dat ik morgen stiekem al begin...motoren kunnen inderdaad als laatste.........maar of ik hem vliegend heb voor de meeting zaterdag betwijfel ik......want ik hou niet van afraffelen, alles moet wel degelijk en goed zijn.......
veiligheid boven "het meeste"(dus net niet alles);)

voor degenen die het op de foto niet goed zien....de "brain is een CC3D"

Ja dat had ik al gezien...die wilde ik eens nader bestuderen.......:thumbup::)

Laatst bewerkt door een moderator:
Die build heb jij binnen 2 dagen klaar man! Die tbs is puur een paar uurtjes soldeerwerk. Kun je nog ff tunen voor de meeting.

Je zult wel zien dat het meevalt als je eenmaal begint.

Ligt wel mooi verleidelijk klaar om gebouwd te worden.

Het filmpje van mijn hexa was versneld afgespeeld hè.......hahahaha.......die was daar in 1 minuut klaar......

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou niet kunnen wachten! :)

Ben aan het denken om de Hexa/Y6 te verkopen incl de naza en de Gps.
Zou toch wel een Qav 500 erbij willen met CC3D.

Bij mij is het altijd zo dat ik een quad binnen een uur of 2 helemaal klaar heb en dan ben ik vervolgens een week bezig met tunen en dan is het meestal nog niet goed.

Qav is veel te zwaar man.....daar moet je van die pannekoek motoren opzetten. Juz die krijgt zo'n frame voor niks dus hij moet er mee vliegen voor de reclame.

Tja , men Fpv quads zijn ook wel zwaar , heb daar geen problemen mee.
Of een IconicX , dat zien we dan wel...
Ik zal het enkel kopen als ik de Y6 kan verkopen.
Ik hou het maximaal bij 4 multi's..

Boris , je moet de Y6 eens zien vliegen man , zo soepel en zo strak!

Iconic-x ziet er veel stakker uit is lichter kleiner en heeft sterkere rubbers. Balen dat ik hem deze week niet heb. Zul je zien komt ie zaterdag binnen ofzo ;p

Heb je geen video van die y6? Wil wel zien hoe dat vliegt en of de video strak is op zo'n ding.

Morgen ook even een keer weer vluchtje doen misschien.

Heb nog geen Fpv set voor de Y6 anders had je het kunnen zien.
Ik vlieg er gewoon mee rond...
Zal die meenemen naar de meeting.

Iconic-x ziet er veel stakker uit is lichter kleiner en heeft sterkere rubbers. Balen dat ik hem deze week niet heb. Zul je zien komt ie zaterdag binnen ofzo ;p

Heb je geen video van die y6? Wil wel zien hoe dat vliegt en of de video strak is op zo'n ding.

Morgen ook even een keer weer vluchtje doen misschien.

Waar heb je de iconic-x besteld? Ben al een tijdje aan het kijken naar dit frame, maar ik kan nergens prijzen vinden..

Iconic-x Home page kost 162$

Die zal zoiezo strak vliegen dat weet ik zeker!

Vinny , als ik het goed begrijp heb je een iets groter beeld maar iets minder scherp op de Fatshark atti...

Waar heb je de iconic-x besteld? Ben al een tijdje aan het kijken naar dit frame, maar ik kan nergens prijzen vinden..
Ja bovenstaande page.....die is net open. Ik denk dat ik hem net niet deze week ga hebben voor de meet.

@vincent
Ben benieuwd naar je ervaring ermee. Ik zou ook een keer wat anders willen proberen na de winter. Er is alleen zo weinig. Iets met breedbeeld formaat zou ik fijner vinden denk ik.

Moest de Atti bril zelfde scherpte hebben zou ik die ook willen.
Iets groter beeld is toch weer leuker.

Ik vind dat ze eens snel een HD Vtx en bril moeten produceren.

ik heb nog geen goede videobril, dus is zoiezo welkome vernieuwing:) van de week heel kort 1 op gehad, zag er zo snel wel goed uit. moet met enkele weken geleverd worden, ben benieuwd!

Iconic-x Home page kost 162$

Beetje jammer.. Ik had dit frame in gedachten gehouden omdat ik dacht dat de beste man er niet zo veel aan hoefde te verdienen en het niet in de buurt zou zitten van bv een qav500.. had meer iets in de buurt van de tbs verwacht.. Op het open pilot forum staan ook een aantal open source frames, een vriend van me gaat proberen de ov3rquad voor me uit te freezen..

Back