FPV, multicopter videos enz

Er zijn wel meer mensen die zoiets hebben gedaan. Als je er wat tijd en energie insteekt dan is er echt wel wat moois te maken.

Er zijn wel meer mensen die zoiets hebben gedaan. Als je er wat tijd en energie insteekt dan is er echt wel wat moois te maken.
uiteraard! maar veel mensen willen niet zelf alles uitzoeken :) Ook worden de lenzen vaak weggelaten, waardoor het erg vermoeiend is voor je ogen (kijken naar een klein scherm op enkele cm's van je hoofd)

ik zal zodra er meer bekend is, het hier wel even vermelden :)

Morgen de Maiden , totaal gewicht incl lipo's en gopro 1285gr , best wel zwaar geworden!

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Laatst bewerkt:
Heb de openpilot nog niet ingesteld en ook nog niet gemonteerd, ben effe beu geprutst pff...
Het is wel proppen in zo'n iets kleiner frame als je de regelaren in de frame wilt inbouwen.

Maiden zit erop, nu nog fine tunen en Fpv vluchtje doen.

Eind gewicht incl 2200mah lipo en Fpv cam case 1350gr (cam case weegt 40gr)

img0649jm.jpg

img0650v.jpg

Fatshark 2.0 :)

Hierbij dan het nieuwste model van de Fatshark !!! De Fatshark 2.0 hehe.
Gemaakt van de Vuzix Wrap 920 en een skibril.
Eindelijk gedaan met de terrorist te zijn op het veld met die boerka over men hoofd :)

Ps: niemand per toeval nog een arm ofzo extra liggen voor een hooverthings frame ???

Laatst bewerkt:
Tjonge , die Juz kan toch wel vliegen man.
Zo strak en vloeiend!
Moet zeggen dat de Qav 500 toch ook echt een top quad is.
Als ik er nog 1 bouw dan zal die het wel zijn :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Aangezien ik een arm gebroken had van men clone ht-fpv en de frame out of stock is voor een week of 2 - 3 bij men shop heb ik bij fpv4ever eventjes deze besteld.
Hoop het deze week nog binnen te hebben / ten laatste volgende week.
Daarna als men ander clone frame weer binnen is kan ik daar weer wat spares goedkoper bestellen.

Spacewalk 550

spacewalk-550.jpg

spacewalk-550.jpg

spacewalk-550.jpg

Mjah maar die waren ook niet in stock........alles komt daar maar weer in stock binnen 2 a 3 weken.
En op deze manier heb ik 2 frames.......ik denk dat deze zelfs iets lichter is als mijn andere.

Ik kon ook originele armen bestellen vanaf hoverthings website maar voor die hier zijn duurt het ook 3 weken en die gasteb rekenen goed door met de verzendkosten.

Daarom beter op deze manier.

Kan ook gewoon de 2 poten van dit frame onder mijn eigen frame zetten :)

Had het gezegd had je mijn frame kunnen overkopen. Originele ht-fpv voor een mooi prijs. Moet je ff roni vragen, want hij wou die ook.

Back