FPV, multicopter videos enz

ja ben heel benieuwd! fc word een cc3d, fpv gear word immersionrc 5.8 600 mw, ezosd en sony tvl 600 camera;) maar nou moet er eigenlijk ook nog een gopro bij natuurlijk, maar das weer paar honderd euro...;)

Toch maar een tricopter aan het bouwen op basis van een Dji 550 frame :)
Komt een CC3D op , moet nog wel een goeie servo aanschaffen.

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Heb jij daar een bevestiging van gehad dan? Ik heb donderdag nacht besteld, nog niet eens een bevestiging gekregen. alleen een bewijs van betaling van paypal..

Bij mij duurde het ook bijna een week voor hij verzonden werd, je krijgt een email, en eenmaal verstuurd is hij er binnen een paar dagen....

yup, kreeg vanmiddag mail dat hij verstuurd was en tracking werkt inmiddels, hij is afgegeven op postkantoor:) had wel gevraagd of hij snel kon versturen zodat ik hem voor de vakantie zou hebben, misschien dat het daardoor komt? of mailtje in spambox?

vandaag mijn eerste 2 fpv vluchten gemaakt met de tbs
wel effe wennen met zo'n bril op mijne kop maar jongens wat is dit gaaf:D

Hehe congrats :)
Eens je de smaak van het fpv gebeuren te pakken hebt wil je niets anders meer.
Al mijn andere vliegtuigen en rc materiaal blijft gewoon thuis staat maar stof te happen nu.

en ja hier is die dan
hmmm roni dat knallen hoeft voor mij niet gewoon lekker rustig vliegen vind ik leuker

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat is het gebruikte zendvermogen voor de fpv zenders ?

100mW
250mW
.........
600mW .?

En is de fatshark met headtracker een goede FPV bril?, of liever een losse ontvanger en bril?

Back