FPV, multicopter videos enz

Ik post zo een korte raw video van mijn speed practice sessie vandaag. Zul je zien hoe zulke quads vliegen. Bij dit soort quads vind ik het zelfs zonde om muzie erachter te gooien, want het klinkt gewoon gaaf.

Niks voor mij dus, ik ben goed in crashen, alhoewel het niet de meest zware crashes waren .....maar ja 1 armpje voor 20 euro tikt toch aan als ze echt zo zwak zijn......

Ik denk dat geen enkele quad bij deze snelheden het overleeft eerlijk gezegd. Die dingen gaan ontzettend hard.

EDIT:
Die Spidex is geen H frame, maar een trapezoid design. Denk vergelijkbaar met TBS qua prestaties.

Ivo , had deze al een tijdje geleden gezien , vind het niet zo mooi...
Liever een Qav , de laatste keer dat ik bij jou was was ik onder de induk hoe mooi het afgewerkt was :)
Enigste reden dat ik voor de Iconic had gekozen was door de crashes dat ik met de Qav had gezien, de armen zijn best wel snel krom.

Maar ja, voor mij geen probleem ik crash toch nooit whaaha :) , nee nee zal wel 5 extra armen bestellen...

Laatst bewerkt:
Hmmmm....ik vind de QAV400 ook wel verleidelijk eigenlijk....

Ik had niet gedacht ooit voor iets 'snels' te gaan, maar het vliegbeeld en de uitmuntende non-trillings eigenschappen spreken me toch wel aan...

Wordt wel een beetje vol op de kast...8O

qav400 is niet zo snel als qav500 of Iconic-X. Ze hebben allemaal trillingsdempers robbie :D.

Vind zelf ook zo'n 400 sized H quad interressant. Kun je heel makkelijk meenemen op vakanties enzo. Je bent wel gebonden aan 8' props.

Ik ben al aan 8 inch gebonden op mijn hexaspyder, en 1x gebonden vind ik genoeg ;-)

Die H quad is idd ook wel mooi, en een stuk betaalbaarder, helaas geen PDB geintegreerd, wat ik toch wel een groot voordeel vind als je een "nette" quad wil bouwen

Corné , als je echt een topper wilt voor niet teveel geld+crashproof moet je de Flip frame kopen.
Licht , low profile , snel op 3s , zeer sterk en ziet er leuk uit!
En vliegt uitstekend!!

Back