FPV, multicopter videos enz

Hey Roni...

Tijdje terug heb ik ook een DVR gekocht, met ingebouwd schermpje:
Best FPV and UAV device: BEVRC PV700 high quality digital video recorder [PV700]- US$109.99 - www.bevrc.com

Dit zijn de beelden:
What does it look like.... - YouTube

Net wat jij zegt: het is leuk om toch beelden te hebben zonder altijd die (relatief) zware GoPro mee te sjouwen. Ik vind het ook wel wat hebben, beelden met glitches en storinkjes...:p

Neemt wel goed op moet ik zeggen alleen je moet echt een LC filter aanschaffen tegen strepen :)

Yah...best redelijk beeld....en de strepen wordt aan gewerkt inderdaad....vind het nog niet eens zo heel storend maar zou mooi zijn als die eruit zijn...

Ik heb regelmatig zooi gekocht in China en andere buitenlanden, maar ik heb maar 1 keer een 'naheffing' gekregen. Dat was (op een totaalbedrag van rond de 200 Euri) iets van 40 Euri...

*klopt af*

Ik koop tegenwoordig voor niet meer dan 100 tot 150 Euri in....lijkt redelijk goed te gaan....

*klopt nogmaals af*

@Corne; mooi kleurtje dat nieuwe Flip frame van je! Komt toch SunnySky 980kV op?

Ja klopt, op 4S met 9x5 carbon props voorlopig.....hopelijk kan alles dit aan..anders heb ik ook nog 8x4,5...

regelaars zijn simonK van rctimer

brain wordt naze32 en dus de G-OSD-II met cl-OSD firmware

Ja klopt, op 4S met 9x5 carbon props voorlopig.....hopelijk kan alles dit aan..anders heb ik ook nog 8x4,5...

regelaars zijn simonK van rctimer

brain wordt naze32 en dus de G-OSD-II met cl-OSD firmware

Ben nu een week aan 't testen met een vergelijkbare setup (4S Sunnysky 980/ 30A ESC's SimonK en 9'' Graupners en het vliegt super:D

P.s,
Vergeet niet om een beeper te monteren met die schutkleuren;)

net 2de keer getest met de ysx4. waypoints gevlogen, fly to point geprobeerd, ptz lock gedaan en follow me geprobeerd. alles werkt echt perfect!! alleen follow me is niet heel responsive, maar dat komt door de relatief slechte gps units in telefoons. al met al heel erg gaaf! wel ff eng, eerste keer dat je op de knop druk en het ding autonoom rond gaat vliegen en stijgen en dalen:) maar super vet! top gevoel, hier ga ik veel lol aan beleven:) nu snel spullen pakken, morgen ochtend om 6 uur op schiphol:)

Re: FPV en multicopters

Snell geantwoord, ja. Er zijn wel degelijk verschillen(ook met opstarten bijv.) Maar in basis vlieg het redelijk vergelijk baar. Maar heb er pas weinig mee gevlogen en nog niet goed afgesteld, dus kan je niet exact zeggen. Op de meet kan je het zien!

Ivm met de Naze32 , aangezien het ook multiwii is ga ik ervan uit dat je in de Gui de endpoints en midstick moet aanpassen zoals alle ander multiwii bordjes toch?
Waarschijnlijk wel maar vraag het toch maar voor de zekerheid!

Alles ligt klaar voor de Qav , alles voorgesoldeerd en voor geprogrammeerd....
Dat wordt weer een 4 uur projectje :)

Zit met 2 probleempjes , geen graupner props kunnen vinden en de Osd kan maar 12volt aan en ik ga het vliegen met 4s lipo!

Morgen even naar mijn schoonmoeder in Oosterhout en gelijk een paar vluchtjes maken bij 't Zand.
UHF even uitproberen.
Iemand nog zin, tijd of gelegenheid?
Ben er rond 12.00/12.30 uur.
Pb anders maar even.
Ben.

4S op aangesloten en er kwam geen rook uit , dus hij doet het ook op 4s.
Morgen maar de carbonnen props bestellen bij Rctimer en express delevery.
Corné , schiet eens effe snel een foto van de carbonnen speed props aub dat kan ik het eens bezichtigen ;)

Zoiets?

IMAG0573_zpsc99a3f6e.jpg

IMAG0572_zps6c15e9ff.jpg

IMAG0571_zps12be649c.jpg

Back