FPV, multicopter videos enz

geen idee, heb geen goede balancer eigenlijk, de vorm is identiek en duidelijk afgekeken van de graupners.

De graupners wegen 10.86 gram en de RCtimer 8.66 gram

en nee ik heb niets afgeschuurd....maar misschien dat hun ze al gebalanceerd hebben door te schuren.....ik weet het echt niet....

het gat is groter dan van de graupners, 6mm maar er zitten ringetjes bij....

IMAG0577_zpseb3ac359.jpg

De rctimer carbon props komen gebalanceerd aan.
Tenminste die van mijn vliegmaat.
Die waren geschuurd en perfect in balans.
Tevens zeer stijf, lijkt wel staal.

Breken wel snel bij een crash!
Ben.

Ivm met de Naze32 , aangezien het ook multiwii is ga ik ervan uit dat je in de Gui de endpoints en midstick moet aanpassen zoals alle ander multiwii bordjes toch?
Waarschijnlijk wel maar vraag het toch maar voor de zekerheid!

Alles ligt klaar voor de Qav , alles voorgesoldeerd en voor geprogrammeerd....
Dat wordt weer een 4 uur projectje :)

Zit met 2 probleempjes , geen graupner props kunnen vinden en de Osd kan maar 12volt aan en ik ga het vliegen met 4s lipo!

Min& Max. throttle instellen gaat bij de Naze32 m.b.v. de CLI (je moet hier letterlijk de manual volgen).

Hmm.. die carbon props...toch maar ff besteld;-)

Tja ik zet mijn project maar ff op Hold, want ik heb voorlopig de 12V ubec nog niet binnen, en zit nog te twijfelen of ik er ook weer een 600 TVL op zet...

Het ergste vind ik nog dat mijn layerlens kapot is gegaan met de crash en die dingen zijn niet op voorraad momenteel, dus op de TBS durf ik zo niet goed te vliegen met de Gopro....

Je kan het toch voeden met een kleine 3s lipo Corné ,
Ik heb het in het begin eens geprobeerd met men vlieg lipo, als men lipo bijna leeg was en ik trok effe vol gas viel men beeld weg , de motoren trokken alle stroom weg.
De ik nooit meer , zeker niet met men vliegstijl

600 tvl is nog steeds top!
Prijs kwaliteit de beste!

@Corne; mooi kleurtje dat nieuwe Flip frame van je! Komt toch SunnySky 980kV op?

@Lennie; welke osd heb jij op je TBS?

Jeez.. Draadje loopt zo hard dat ik je vraag helemaal gemist had..8O
Ik gebruik een dragon osd mediatec gps. mooi spulleke hoor.. heb ondertussen ook een remzibi 3DR osd, ook erg mooi en volledig indtelbaar, maar kwalitatief is dragon labs in mijn ogen véél beter.

Ik heb helemaal geen zin om nog een lipo te monteren omdat:

1. ik niet zit te wachten op het extra gewicht
2. ik niet zit wachten op het feit dat ik nog meer lipo's moet laden

Als je beeld wegvalt dan zul je hem vast te ver leeggevlogen hebben, is voor mij tot nu toe geen reden om nog een extra lipo te plaatsen.

maar dan kun je voorlopig wel vliegen.. en dan verander je het later toch weer gewoon? duurt toch nog 2 maanden voor die ubec er is..

Ivm met de Naze32 , aangezien het ook multiwii is ga ik ervan uit dat je in de Gui de endpoints en midstick moet aanpassen zoals alle ander multiwii bordjes toch?
Waarschijnlijk wel maar vraag het toch maar voor de zekerheid!

Alles ligt klaar voor de Qav , alles voorgesoldeerd en voor geprogrammeerd....
Dat wordt weer een 4 uur projectje :)

Zit met 2 probleempjes , geen graupner props kunnen vinden en de Osd kan maar 12volt aan en ik ga het vliegen met 4s lipo!

Osd vliegt perfect op 4s....no worries heb al zat vluchten achter de rug en meerdere mensen zeggen dat.

Je moet endpoints gewoon zoals bij normale multiwii instellen 1000-2000. Voor futaba moet je midrc nog op 1520 zetten.

@vinny
Fijne reis en neem nu wel wat goede shots mee

Ik heb helemaal geen zin om nog een lipo te monteren omdat:

1. ik niet zit te wachten op het extra gewicht
2. ik niet zit wachten op het feit dat ik nog meer lipo's moet laden

Als je beeld wegvalt dan zul je hem vast te ver leeggevlogen hebben, is voor mij tot nu toe geen reden om nog een extra lipo te plaatsen.

Had dit "probleem" ook. Kan ook een aantal diodes in serie schakelen (0,7V spanning vermindering per diode) (Tip van Boris;-)).

@Lennie;
Bedankt, ga deze ff checken. (dacht ff dat je Immersion had)

Tja ik zet mijn project maar ff op Hold, want ik heb voorlopig de 12V ubec nog niet binnen, en zit nog te twijfelen of ik er ook weer een 600 TVL op zet...

Het ergste vind ik nog dat mijn layerlens kapot is gegaan met de crash en die dingen zijn niet op voorraad momenteel, dus op de TBS durf ik zo niet goed te vliegen met de Gopro....

He Corne....ik zag laatst bij mijn locale fotoshop (Cameraland in Alkmaar) dat zij wel gewoon de buitenlens voor de behuizing op voorraad hebben. Past dat er niet gewoon op? Lijkt mij dat je de layerlens van de layerlens (;)) ook moet kunnen vervangen, toch??

Back