FPV, multicopter videos enz

Dus morgen een maiden? Heb je die vibratie dempers er nog op of zijn die er wel af? Heb je denk ik niet nodig met hero3.

Ziet er gaaf uit Roni. (Zoals gewoonlijk). Zal zeker wel meer kunnen hebben dan de normale qav armen. En ook een stuk lichter en goedkoper.

Thanks Lennie , ik ga het zonder dempings rubbertjes doen , gewoon met nylon schroeven.
De Quad is bijna klaar , mss straks nog een maiden als het stopt met sneeuwen...

Nee helaas , heb de platen op papier overgetekend.
Is klaar , straks effe in de tuin hoveren , totaal gewicht 1650gr incl gopro en lipo's.
Best zwaar maar ga zien wat ik eraan kan doen ...
Nu ziet die er enorm uit , de armen ga ik nog wel eens verkorten.

img1340bn.jpg

img1345fh.jpg

img1338u.jpg

img1336p.jpg

Weet ik nog niet , het is wel een bombastisch ding , groot en zwaar.
Weet niet als de Ntm's het gaan houden op 4s en 9inch props, ik had hem liever iets kleiner en lichter gehad.
Strak effe laten hoveren en zaterdag mss een opname en een fpv vluchtje.

Maiden zit erop , zonder de gopro op 4s heeft het heel veel power!!
Heb 4 min rondgevlogen in de sneeuw en de motoren zijn nog ijskoud , denk dat het in orde komt.
Er zitten simon-k regelaren op en het gaat momenteel wel op 4s , zal het goed testen op de meeting...

Momenteel staat de Naze32 erop, als het niet goed bevalt komt er een nanowii op..

Heb op mijn ragquad ook ntm's op simonk gevlogen en enige wat ik ermee doe is flips, rolls en rond gooien. Denk ook dat ik de laatste versie simonk heb waar je geen problemen hiermee hebt.
Bij mij waren de motoren een beetje warm na 10 minuten bashen op 8inch. Aangezien mijn zachte 8 inch props op zijn heb ik er nu ook 9inch op zitten. Nog niet gevlogen alleen.

Ja de motoren hebben echt power. Dat is waar. Lagers kunnen wel lang meegaan als je weinig crasht. Vliegtijd is wel minder, maar dat maakt mij niet zoveel uit.

Die rctimer hp motoren zijn ook goed vind ik.

Net 2 meter van het blauwe HK velcro besteld. Blijkt gewoon in het Nederlandse warenhuis op voorraad te zijn. Lijkt me dus dat ik dat deze week nog wel ga ontvangen. :cool:

bij mij was de melding dat het verstuurd was vanuit de NL warehouse, 1 dag nadat het op de mat lag......een dag of 3 voor nl warehouse is mijn ervaring...

en er gaat niets boven de blauwe klitteband van HK, de enige die echt blijft plakken op de meeste ondergronden....

Dat is wel de bedoeling Roni. Ik denk alleen dat mijn quad verbleekt bij al het mooie spul dat hier in het topix voorbij komt. De QX-9 van Quadromax, jouw nieuw gezaagde frame en al die flip FPV's.

Ik ben trouwens ook bezig met een zelfbouw videobril linkje. Kan ik op de meet met iemand meekijken tijdens het FPV'en? Zelf heb ik nog geen geschikte videozender.

Mooi is leuk maar vliegt niet beter dan een minder mooie quad, het is enkel visueel...
Je kan meekijken met mij , heb een schermpje , en als iemand anders vliegt kan ik het op zijn kanaal zetten en kan je door de bril kijken ...

Net 2 meter van het blauwe HK velcro besteld. Blijkt gewoon in het Nederlandse warenhuis op voorraad te zijn. Lijkt me dus dat ik dat deze week nog wel ga ontvangen. :cool:

zal eens kijken wat ik voor je kan doen :)

maar voor 6 uur besteld binnen 2 dagen in huis als het goed is

Back