FPV, multicopter videos enz

Watee is echt een ellende. Ik crash liever alles kapot want dan weet ik dat het kapot is. Met water is het allemaal afwachten en afvragen wat er nog meer beschadigd kan zijn.

Net 2 meter van het blauwe HK velcro besteld. Blijkt gewoon in het Nederlandse warenhuis op voorraad te zijn. Lijkt me dus dat ik dat deze week nog wel ga ontvangen. :cool:

Goeie tip, had het ook nog niet gezien. Na verzending vaak 1 dag hè. Ik heb 1 meter besteld en met post laten bezorgen (1.47 verzk :-) )

Zenderpult maar eens een beetje uitgebreid.
Voornamelijk ten behoeve van het fotograferen met de MK.
Plaatje gelijk voor mijn neus.:p
full

full

full

full

Fpv kan natuurlijk ook via het scherm.
Maar dan is de bril veel prettiger.

Laatst bewerkt door een moderator:
Compleet weegt het 2500 gram.
Met een zenderriem die om de schouders gaat is het prima te doen.
Zal er inderdaad niet mee gaan fpven.
Wanneer je alleen foto's maakt is het heel handig wanneer je vlak voor je het plaatje hebt om te kaderen.
Met een bril op en geen hulp ben je teveel afgesloten van de buitenwereld om het veilig te kunnen doen.

Het geheel zit met klittenband vast dus het kan zo weer over naar mijn groundstation.

Eindelijk de set binnen en nu werkend!
FatsShark Attitude SD met head tracking.

toch wel erg gaaf om de camera mee te zien bewegen met je headset!
Ga het gebruiken bij het hooveren en landen om rond te kijken waar objecten staan en niet tijdens het vliegen.

Morgen hopelijk eens vliegen als ik de settings nu in mijn mx-16 zender goed krijg. Door gebruik van de kanalen 5 & 6 voor de headtracker werkt nu mijn gps-att-m en failsafe niet meer.

Voor degerne die met gopro housing vliegen deze is zeker een aanrader. Dan wordt het geluid in de case wat dragelijker. Ik wist zelf niet tot kort waar het voor was...lol. De vibraties worden dan minder (geratel)

images

Eindelijk men zelfbouw quad goedvliegend gekregen.
Eerst nieuwe regelaar aangeschaft omdat ik dacht dat de combi Ntm met simonK niet goed was.
Getest en hetzelfde probleem.
Dan de nanowii erop gezet, same shit.
Het lag dus aan de gyro filters , die omlaag gegooid en gaat goed.
Heb een snelle jello test gedaan en dat is ook in orde ...

Nu nog finetunen....

Re: FPV en multicopters

Nu nog wachten op de velcro van HK NL. Weet iemand of die spullen met Postnl worden verstuurd? Dinsdag kreeg ik bericht dat de spullen opgestuurd zijn. Volgens mij is het brievenbus post.

ejeja6u2.jpg

Stuk (je) klittenband van HK NL is binnen. Ik heb mij toch iets vergist in hoe groot dat is.

Grappig trouwens dat HK NL vanuit België verstuurd (Essen).

gymyjysu.jpg

Niet echt fpvforum, maar kan het filmpjes draadje ff niet vinden, en wil het jullie niet onthouden ;)

Zoals sommige weten ben ik laatst naar sint maarten geweest om opnamens te maken voor de heineken regatta. Het materiaal van sint maarten word door de opdracht gever in diverse filmpjes gebruikt, en binnenkort ook in een tv verslag heb ik begrepen. Wij zelf hebben van het materiaal ook een trailer gemaakt, zie hieronder.:)

Back