FPV, multicopter videos enz

als dat waar is, dan zou 10x5 te zwaar worden.....op 4S, want dan hebben de gemfans dus meer lift dan de graupners....

Hebben jullie met de originele tbs ook de propellers in beeld bij 10"?

Met de 120 graden lens van mijn keychain camera ga ik 9" volgens mij ook nog zien.

Zou ik dan overigens genoeg lift hebben. 1100 gram op 3s met Sunnysky 980 kv.

Ja die slowflyers hebben zeker meer lift. Die 10x5 eprop is vergelijkbaar met graupner qua lift ongeveer. Is laatst een test op rcgroups geweest.

Kooo van die carbon verstevigde 8 inch props. Daar vlieg ik al geel lang mee en zijn redelijk goed te balanceren en passen precies op je adapters.

Met de 120 graden lens van mijn keychain camera ga ik 9" volgens mij ook nog zien.

Zou ik dan overigens genoeg lift hebben. 1100 gram op 3s met Sunnysky 980 kv.
Heb geen tbs, maar dacht wel dat 10' in beeld kunnen komen. Zet er gewoon 9' op of 4S en 8 inch. Dan vliegt het nog beter zelfs ;)

Zo mijn fpv verhaal is was weer een succes (gister) De RTH functie van de naza werkte niet, apart gevoel om je tbs te zien op het schermpje af te zien drijven boven de stad.... Naja hopelijk zie ik hem nog eens terug maar vrees dat het klaar is..

RTH heeft het tig keer goed gedaan maar nu vloog hij alleen maar verder weg, tja..

Jip, tbs met naza gps, etc etc. Hoop dat iemand hem vindt en naar politie ofzo brengt (heb het ook maar gemeld, als ik schade heb gemaakt hoor ik het ook graag namelijk) maar heb er een hard hoofd in. Het fpv beeld een tijd lang nog bekeken, snel erachteraan gereden in de hoop dat de zender hem op zou pakken (was net 3 min in de lucht) maar helaas...

Had juist gps gekocht voor een geval als dit..

Ik heb er 9 inch op zitten op mijn tbs met een gopro 1 en ik heb mijn rechtervoor prop in beeld.
Mijn gopro is ook maximaal naar links gezet en nog die prop in beeld.

Mogelijk met een gopro 3 niet meer?
Is weer een reden om die aan te schaffen :p

Kijk maar eens naar de foto's die ik net heb gemaakt.
full

full

Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van Avpk: Luchtfoto's

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is heel zuur inderdaad. Heb je er met de video apparatuur erachteraan gerend? Dan kun je een beetje volgen waar deze naartoe gaat.

Menno, bij een tbs heb je geen props in beeld met 9 inch, 10 inch is op het nippertje..

Of mijn keychain camera heeft een grotere beeldhoek dan de Gopro of die chinees heeft zijn werk niet goed gedaan tijdens het kopiëren :D

Zal vanmiddag als ik weer thuis ben de afstand tussen de voorpoten eens opmeten maar met 10" heb ik veel prop in beeld.

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom dat je Rth op 10 meter afstand moet testen , als die raar doet direkt uit failsafe en op manual zetten en zelf sturen..

Tis idd dikke shit als je als beginner de eerste vlucht je quad kwijt bent.

Ik heb er 9 inch op zitten op mijn tbs met een gopro 1 en ik heb mijn rechtervoor prop in beeld.
Mijn gopro is ook maximaal naar links gezet en nog die prop in beeld.

Zet je GoPro eens op medium ipv wide... dan ben je zeker de props kwijt. Ik heb die TBS altijd gevlogen met, volgens mij, 10 inch props en ze nooit in beeld gehad..

Back