FPV, multicopter videos enz

Naja tis geen 1 april grapje hoor! Was ook op 31mrt Ik heb rth echt tig keer al getest, dit was de eerste keer volledig op camera. Denk al een vlucht of 10 gewoon rondvliegen, beetje kijken hoe alles het houdt etc en nu eens op de cam. Ik ben er ook achteraan gereden maar de laatste beelden waren al van een stad verderop..

Goedkoop is volgens mij weer duurkoop geweest. Op mijn oude frames kon ik de keychain camera gewoon op het frame 'vastknopen' en dan had ik redelijk beeld.

Met dit TBS clone frame valt geen normale video te maken met dezelfde keychain camera op het frame. Het valt mij overigens op dat de HJ armen ontzettend slap zijn. Een beetje zoals in dit filmpje. Klopt het dat de originele armen ook zoveel flex hebben?

Dji Flame wheel frame (RED / White version ) Twisting / flexing PART 2 - YouTube

Iemand tips voor camera bevestiging op dit frame. Ik vind het zo zonde om hem alweer in de prullenbak te gooien.

Hiervoor had ik een F450 clone van RCtimer, die had echt stevige armen met nagenoeg geen flex. En daar kwam dus gewoon goed beeld vanaf.

@menno, ik krijg deze week nog een origineel tbs frame binnen. Besteld als reserve maar ben wel weer even genezen. Mocht je interesse hebben kun je altijd ff pb sturen (frame + 6 zwarte armen)

Hoi Lennart,

Bedankt voor het aanbod, maar ik heb net een FRsky module besteld. Het hobbybudget voor komende maand is er dus alweer doorheen.

Hieronder een screenshot van de camera met 10" props. Video is niet om aan te zien. Zonder wind gaat het nog wel maar zodra je een beetje tegen de wind in moet sturen dan gaat het hele frame resoneren.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
wow, heb jij je camera ver naar achter zitten ofzoiets? ik heb met gopro in wide en originele case geen props met 10 inch...

Ik heb geen vergelijk met het origineel, maar van motoras tot motoras is het 35,5 cm

full

Ik kan er wel een beetje nijdig om worden. Hier zitten Sunnysky motoren op en de props zijn goed gebalanceerd. Ik heb ze vandaag nog maar een keer nagelopen. De video is echt niet om aan te zien. Het lijkt wel of het hele frame begint te resoneren als ik gas geef. Hier een filmpje waarin de flex van de armen op mijn frame te zien is. De witte armen zijn iets stugger, maar volgens mij zijn alle armen te slap.

toevoeging: De dikte van het G10 is overigens 1,5 mm

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar zijn de originele armen ook zo slap? Ik dacht dat het misschien bewust zo flexibel gemaakt was maar tot nu is het in ieder geval geen succes.

Voor mij is er precies zo'n frame als Mennov onderweg... Twijfel nu een beetje of ik mij fpv quad op wil bouwen op dat frame of een DJI-450 clone frame (heb 3 verschillende liggen, ook 3 verschillende soorten armen, maar weet zo niet welke het stevigste zijn...)

Het is mij nooit gelukt met de Hero 2

Op de TBS, zelfs zonder 'smurriemat'. Klein elastiekje, waarvan je denkt dat hij het niet kan houden levert een vele malen beter resultaat op. Daarnaast had ik alle motoren gebalanceerd en vanzelfsprekend ook de props. Echt prima beelden leverde dat op

Nou net beelden van avpk bekeken en daar zie ik op 720p nog een beetje jello. Knap dat het jou op medium gelukt is.

Garbungel ik heb er andere props op gedaan en mogelijk moeten die nog wat beter gebalanceerd worden.

Ik heb er nu ondervloermateriaal onder gedaan en met de dikke elastiek beter beeld dan met de slappe elastiek.

Al is het maar €15,- ik heb de verkoper van mijn TBS Clone toch maar mijn geld terug gevraagd. Die armen lijken wel van elastiek, er is absoluut niet mee te vliegen. Zonde van mijn tijd. Ik had hiervoor goede ervaringen met het ook goedkope SM450 frame van RCTimer dus ik had gehoopt dat dit ook wel zou werken.

Als ze een quadcopterframe verkopen dan moet het toch als quadcopterframe bruikbaar zijn. Al kost het maar € 1,-

Back