FPV, multicopter videos enz

Menno , ik heb mijn VTx tussen de onderste plaat en de middelste plaat aan de achterkant geplaatst.

De ontvanger heb ik vanvoor op de middelste plaat geplaatst...

Probleem bij jou is dat de vtx en de antenne over de hele lengte van de frame gaan..

Dave , have fun man , tot over een paar weken!

Veel plezier Dave!

@Menno
Ik zou de Vtx voor de netheid ook eronder plaatsen. Je hebt nu die coax naar de antenne, dus heb je meer vrijheid met plaatsing. Zou hem inderdaad niet te dichtbij de Rx.

Laatst bewerkt door een moderator:
@menno,

heb je het al is getest zonder low-pass filter?
Had er ook 1 aangeschaft maar ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden zonder filter.

Ik heb een FRSky zender/ontvanger die begint te piepen als het bereik minder wordt. Zonder lowpass filter begon mijn zender af en toe te piepen, met lowpass filter heb ik nog geen piepjes gehad.

Moet het nog uitgebreid testen maar bij mij zit er dus zeker verschil in.

Hoop komend weekend met mijn Hoverthings FLIP frame toch wel een aantal vluchten te kunnen maken. Vanmorgen nieuwe LiPo's besteld dus ik mag hopen dat die er op tijd zijn.

@menno,

heb je het al is getest zonder low-pass filter?
Had er ook 1 aangeschaft maar ik heb tot nu toe geen problemen ondervonden zonder filter.

Immerson OSD

Hallo allemaal,
Ik vlieg met een quadcopter met daarop dji Naza + gps
dat vlieg ik met een gopro camera, daarbij heb ik een fatshark dominator
bril. Nu heb ik een hele tijd geleden van een forum lid een immerson antenne tracker gekocht, en heb ik een ez osd van immerson liggen, compleet met draden etc. Nu zoek ik iemand die mij wil helpen alles aan te sluiten en in te stellen op mijn quadcopter.
Ik hoop dat er iemand is die mij daarmee kan helpen, ik ben ook bereid naar jullie kant te komen. Ben in bezit van vervoer etc.

groeten André

Was een super dag mannen , up naar de volgende.

Een jello filmpje van mij :) , gewoon RAW!

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch erg mooi om te zien Roni. Ik hoop dat alle technische mankementen er nu uit zijn.

Die passage op 1:14 minuten ging net wel/niet :p

Back