FPV, multicopter videos enz

Mijn 2e vlucht met de QX-9. Iets anderen pid's, wat gevoeliger en carbon props om te proberen van de pudding af te komen.. (Didnt happen..;)) Daar moet je dus maar even doorheen kijken.. Wel een heerlijke adrenaline flow hoor..

Komend weekend zal er ook wel weer gevlogen worden waarschijnlijk. En morgen, en overmorgen...

Laatst bewerkt door een moderator:
Vluchtcompilatie van afgelopen zondag, één van men betere vluchtjes en filmpje.

Mooie beelden. Was je niet bang om je toestel kwijt te raken zo boven het water?

Heb je de kleuren nog bewerkt. Het lijkt haast op de warmere kleurbalans van de Gopro 2. (Vind ik mooi).

Mooie beelden. Was je niet bang om je toestel kwijt te raken zo boven het water?

Heb je de kleuren nog bewerkt. Het lijkt haast op de warmere kleurbalans van de Gopro 2. (Vind ik mooi).

Nee, heb niets bewerkt, de opname is gemaakt met de Gopro 3 silver op medium angle.

Groet Jan

Dji Phantom FPV

mijn eerste FPV vlucht met mijn Dji Phantom
viel in het begin behoorlijk tegen , zat al snel veel te hoog (voor de 1ste FPV)

2de poging ging al beter , maar krijg wel veel storing als ik na me toe vlieg (nose in (fat shark bril) , dan word het wel een beetje eng als je niet goed ziet hoe/waar je vliegt....

iemand een oplossing?

Nick

fly'ing in Oud Valkenburg - Z-Limburg
net voordat de zon ondergaat

kwam best ver met een 100mW Transmitter voor de FAT SHARK

Je hebt mooie gebieden om te vliegen daar :D.

Gisteren was ik wel op tijd met uitwijken bij Roni ;)
unir.jpg

Back