FPV, multicopter videos enz

super mooie vluchten allemaal :thumbsup:

en die van menno vindt ik voor de 3de x fpv ook mooi !!
en goeie qualiteit voor een keychain-cam (sta ik echt van tekijken)

ik moet nog veel oefenen zie ik :yes:
vanavond ga ik fpv op atti vliegen, hopelijk heb ik dan nog een GAUI 500x over!! hahaha

Gaat je beter bevallen als op gps..! Je hebt veel meer het idee dat je zelf aan het sturen bent en het is net zo makkelijk als op gps.. ik ben toen ik met de naza ben gaan fpv'en, gelijk gestopt met het gebruiken van gps. Niet alleen omdat alles erop stoort, maar vooral omdat ik continu het idee had dat ik achterover hing..

Dank voor het compliment DannyMetall. Nu nog veel vlieguren maken zodat het allemaal wat sneller en vloeiender wordt. Overigens vlieg ik nu alleen maar in manueel en dat valt echt wel mee.

Boris, heb jij je de kleuren in je video nog aangepast? De verzadiging lijkt wel hoger dan bij het filmpje van Corné.

Dit is trouwens een van de weinige keren dat ik jullie niet benijd. Ik snap echt niet dat jullie kunnen vliegen in die hitte. Gisteravond om 21.00 uur had ik na de eerste vlucht al het idee dat de bril van mijn neus af dreef.

ps. is dat nou Roni die daar werkloos zit toe te kijken?

Dank voor het compliment DannyMetall. Nu nog veel vlieguren maken zodat het allemaal wat sneller en vloeiender wordt. Overigens vlieg ik nu alleen maar in manueel en dat valt echt wel mee.

Boris, heb jij je de kleuren in je video nog aangepast? De verzadiging lijkt wel hoger dan bij het filmpje van Corné.

Dit is trouwens een van de weinige keren dat ik jullie niet benijd. Ik snap echt niet dat jullie kunnen vliegen in die hitte. Gisteravond om 21.00 uur had ik na de eerste vlucht al het idee dat de bril van mijn neus af dreef.

ps. is dat nou Roni die daar werkloos zit toe te kijken?

Nee, kleuren zijn origineel van de gopro h3 black zo (zonder protune). Als je goed had gekeken, dan zie je dat Corne zijn video van zaterdag is, wanneer het bewolkt was :D. Zondag was het vol zonlicht en knal blauwe lucht :D.

Roni had een vlucht van mij meegekeken inderdaad. Ik ook af en toe een van hem en lennie.

Ik vind in de avond vliegen veel beter ook, doe het ook niet meer in zo'n hitte als Zondag of misschien vanuit de schaduw.

We vlogen ook midden in de winter.. echte bikkels he.. De mooiste meeting ooit was dat. Maar afgelopen zondag was inderdaad extreem. Daarom ben ik tussen het vliegen door in de schaduw gaan zitten..

We vlogen ook midden in de winter.. echte bikkels he.. De mooiste meeting ooit was dat. Maar afgelopen zondag was inderdaad extreem. Daarom ben ik tussen het vliegen door in de schaduw gaan zitten..

Niet te harden... Maar wel tof om te zien, 3 van die quad's achter elkaar.. :) Nu nog 1 erachteraan met zwaailichten...

vandaag 1ste X FPV op atti gevlogen (enja, de GAUI500X bestaat nog)

ben veelste verwend geworden door dat k*t-GPS mode

bij de 3de lipo ging de GAUI pas hoe ik het wilde!!!!

de 1ste en 2de lipo bleef hij driften en vloog schuin rechtdoor enzz
(leek wel of ik op de kermis in zo'n karretje zat)

had pas laat door dat ik moest tegenhangen in de wind :rolleyes:
ga vanaf vandaag nooit meer op :2gunfire: GPS vliegen want daar leer ik echt niks mee
leek wel of ik opnieuw moest beginnen met te leren vliegen bij de eerste 2 lipos!!

daarna lukte het voor mijn gevoel super !!!!
maar heb nog wel wat vlieg uurtjes nodig hahahaha

maar ben heel blij dat ik er aan begonnen ben (atti)
dan hoef ik ook niet meer bang te zijn voor gps-signal-lost enzz

greetzz danny metall :alien:

Deze vid is niet geschikt voor thrillseekers

Eerste vlucht atti-mode
net voordat het Onweer :onweer: begon,, dus er kwam een lekker windje opzetten

en 'euhh' niet in slaap vallen he :sleepy: hahahaha
probeer zo rustig en recht mogelijk tevliegen

en ook geland op atti :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Strakke beelden hoor, hoop dat mijn TBS net zulke filmpjes genereert ;)

Ik neem aan dat je de props gebalanceerd hebt en iets van 'demping' onder de gopro hebt zitten?

Zonder gebalanceerde props gaan vliegen is zoiezo no-go, zelfs zonder fpv. Tenzij je graag lagers vervangt. Best kan je de motoren zelf ook balanceren.

Mooie locatie heb je daar en mooi gevlogen! :)

bedankt voor het compliment :p enja is heel mooi daar en plaats genoeg !!!

kan alleen niet verder vliegen omdat me (100mw) FPV-transmitter niet verder wil !!
en alles is 'out of stock' bij hobbyking :-?

:arrow: weet iemand waar een transmitter600mw (fatshark) op voorraad is?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back