FPV, multicopter videos enz

enne vergeet niet tis effe wenne met een bril te vliegen Richard. de afstand/hoogte inschatten is best moeilijk maar went wel :D

zoals Danny altijd zegt , FEEL FREE FLY FPV :schrik: haha

Nick

Haha nou als ik al gelijk zonder crash de 1ste vlucht goed heb gedaan zal het niet veel lastiger te zijn met een bril op oke landen dat moet dan op gevoel even met de hoogte dan zoals je zegt! HahaTis gewoon ook al fijn dat ik zeker 14 minuten rond ken vliegen op 1 lipo!!:p dat feel free gevoel zal er zeker wel zijn;)

Haha nou als ik al gelijk zonder crash de 1ste vlucht goed heb gedaan zal het niet veel lastiger te zijn met een bril op

Gewoon alle props opkopen bij je lokale RC-shop :mrgreen:

als ik een paar dagen niet heb gevlogen moet ik nog steeds wennen aan me FATSHARK-brilletje
(het is een beetje of je door een groot sleutelgat kijkt)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon alle props opkopen bij je lokale RC-shop :mrgreen:

als ik een paar dagen niet heb gevlogen moet ik nog steeds wennen aan me FATSHARK-brilletje
(het is een beetje of je door een groot sleutelgat kijkt)

Ja haha inderdaad en bij mij ook nog niet eens super scherp beeld wat het nog een beetje lastiger maakt :p

soms ben ik met mijn hoofd mee aan het bewegen :cool:

hier de eerste vluchten op het veld met de Tarot 680 op het einde ook nog even gevlogen met mijn T-rex 500pro

Gr Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Jah heb pc haha had gelijk even gekeken maar op de pc doen ze het wel gewoon:confused: waarom niet via de telefoon? Vaag haha:o

vind dat ook maar dom/stom/vaag !!
denk dat ze dat doen omdat ze denken dat wij dan die liedjes voor nope kunnen horen onderweg ofsoiets

heb ook meerdere vids die niet tezien zijn via Phone :rolleyes:

FPV vliegen met een bril of screen :rolleyes:

Ben mezelf aan het oriënteren om FPV te gaan vliegen, de vraag is alleen wat vliegt beter: bril of screen. Als ik DannyMetall lees is het vliegen met bril als kijken door een sleutelgat. :shock: Wat zijn jullie ervaringen??? :confused:

FPV vliegen met een bril of screen :rolleyes:

Ben mezelf aan het oriënteren om FPV te gaan vliegen, de vraag is alleen wat vliegt beter: bril of screen. Als ik DannyMetall lees is het vliegen met bril als kijken door een sleutelgat. :shock: Wat zijn jullie ervaringen??? :confused:

ik vlieg alleen met bril :cool:
omdat ik dan helemaal erin zit (in het toestel) !!!
en euhh ,, best groot sleutelgat hoor :lol:
meschien wat stom geformuleerd van me

kan niet wennen aan zo'n schermpje

Back