FPV, multicopter videos enz

Beter iets maken met 25mm carbon booms, die kunnen wel wat hebben.
Of gewoon leren vliegen en niet gelijk naar 50 meter hoog gaan.

Prodrone vliegt niet normaal hoor!!...hij kan 't best, alleen bij die snelheden van 'm houden zijn reacties het soms niet meer bij :-D

De vlieglessen van mij waren niet voldoende begrijp ik. :confused:

Natuurlijk wel! Het ging pas fout toen ik niet meer luisterde...Voor mij is een Educatieve Maatregel Gedrag en (lucht)verkeer nodig.:yes: Ik probeerde Markjuhh een compliment te geven omdat ie niks kapot vliegt en ik aanneem dat hij wel vooruitgang boekt. Voor mij werkt het pas als er af-en-toe wat stuk gaat.

Vliegen leer je met crashen , als je niet crasht dan verleg je je grenzen ook niet!
Ik hou niet van rustig op hoogte vliegen , geef mij maar uitdagingen en lekker raggen .
Mijn cp heli heb ik tig x gecrasht in het begin, en de laaste x dat ik deze gecrasht heb is al een hele tijd geleden haha ,dus als ik hem crash so be it

Nick
( je moet soms ook wat te sleutelen hebben:p)

Vliegen leer je met crashen , als je niet crasht dan verleg je je grenzen ook niet!
Ik hou niet van rustig op hoogte vliegen , geef mij maar uitdagingen en lekker raggen .
Mijn cp heli heb ik tig x gecrasht in het begin, en de laaste x dat ik deze gecrasht heb is al een hele tijd geleden haha ,dus als ik hem crash so be it

Nick
( je moet soms ook wat te sleutelen hebben:p)

1+ zekers!! :D

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Je breekt alleen props toch ;)

4edu9ena.jpg

Pff jij ook al :D tijd voor nieuwe telefoon bah

verzonden vanaf mijn kapotte samsung s3

Toen ik met zo'n 450 vloog van Dji vloog bestelde ik maandelijks 20 ampjes :)
Gaat redelijk snel kapot als je er gek mee doet ;)
Maar toch zijn het 1 van de beste 450 frames..

Voordeel van hard laag vliegen denk ik: schade valt mee denk ik?
Hoog vliegen en dan hard vallen is vaak funest

Goed gedacht .. weinig schade tot nu toe (enkel wat props/cloverleaf)

klinkt raar, maar van crashen leer je vliegen :p
je past wel op de volgende x als je die boom passeert
vlieg nu een maandje of 4 en gaat steeds beter :D

Een Fatshark ligt al in de kast, nog een goede 5.8 TX erbij met een Sony cam en dan gaat het toch gebeuren in het voorjaar :)

Ehm het vliegen dan met af en toe crashen (hoop ik hahaha)

Back