FPV, multicopter videos enz

hij is klaar yesss,eindelijk,zonder jou hulp niet gelukt,dan was het de eerste opvouwbare f450 geworden. lolllll

Thanks man.

hans en wim ook bedankt.

Eerste stapjes aan het zetten in de long range. Vandaag yagi antenne getest. Kristalhelder beeld van begin tot eind.

Laatst bewerkt door een moderator:
Boris, fantastisch filmpje. Dat Hammerhead frame heeft een mooie pitch controle. Lijkt wel een grote quadcopter (totdat je tussen de bomen door schiet) :)

Rubyan, ziet er goed uit. Is dat Amersfoort? Ik woon er maar vanuit dit perspectief komt het mij niet bekend voor.

Rubyan, ziet er goed uit. Is dat Amersfoort? Ik woon er maar vanuit dit perspectief komt het mij niet bekend voor.

Menno, klopt, dat is Amersfoort Zuid. Aan het eind van het filmpje staat een google maps kaartje met de route.

Menno, klopt, dat is Amersfoort Zuid. Aan het eind van het filmpje staat een google maps kaartje met de route.

Ik vond die zendmast langs de A28 er al zo bekend uit zien, maar ik kon het gewoon even niet plaatsen. Aan het eind zie je de nieuwe afslag van Leusden.

Heb jij trouwens een GPS tracker aan boord of zoiets? Lijkt mij moeilijk terug te vinden als hij in het bos land.

Heb jij trouwens een GPS tracker aan boord of zoiets? Lijkt mij moeilijk terug te vinden als hij in het bos land.

Ja, ik heb een gps tracker, de TK102. Deze heb ik erop gemonteerd met klitteband, en eigen batterij zodat ie nog een dag of 4 bereikbaar is.

Heb vorige week een Tk102 gekocht incl shipping voor 16 dollar.
Werkt perfekt.

Kijk bij aliasexpress, wel namaak denk ik maar werkt heel nauwkeurig..

vandaag de 4de test vlucht gemaakt met de F450
ik heb de gopro nu op demping rubbers gezet , het beeld is vele malen beter :D
je ziet hem nog af en toe schudden , maar dat komt door de harde wind van vandaag , waaide eigenlijk te hard
ik ben tevreden

Nick

Ziet er beter uit inderdaad. Die props en arm komen wel heel erg in beeld. Misschien gopro op medium beter zetten?

ja inderdaad was blij dat ik beter beeld had , en toen zag ik die props stoorde mij ook inderdaad :(

ach ja heb 2 weken vakantie haha

dice.png

Maarten112 rolled 2d6 and got: 11.

Sent from my LG-D802 using Forum Fiend v1.1.4.

Edit:geen idee wat die app/ik deed...excuus:-)

Back