FPV, multicopter videos enz

Dat heb ik gister geprobeerd maar ik kon totaal niet zien waar ik was. Zoals iemand al zei is het beter om een pad te kunnen volgen ofzo. In ieder geval wat contrast zodat je ziet waar je bent. ;)

Heel herkenbaar ! Pak er gewoon een stoel bij en laat hem rustig ronddobberen, dan raak je snel gewend en verslaafd.

Nog veel beter is om een goeie osd te kopen met daarop een homepunt.
Als je dan nog verdwaalt moet je een andere hobby zoeken.
Mensen kopen een osd vaak als laatst maar zouden deze eigenlijk als eerste moeten kopen.

vandaag weer heel even kunnen vliegen :p

heb wel een leuk stekkie gevonden

Crasher

Laatst bewerkt door een moderator:
laatste stuk is idd wat meer open , maar ik moet er even aan het werk , zijn toch een paar verrassende plaatjes haha :p

Klein fragmentje uit een vlucht deze week. Stilaan een beetje meer close-range ipv in de open ruimte rondjes vliegen. Zelfs een paar keer tussen enkele bomen.

Nu nog iets vinden tegen de koude vingers... :)

Vandaag wat eerder klaar met werken , dus weer de lucht in met de F450 :p

En nog een filmpje met de Reptile Aphid 50

vond hem dit x niet zo fijn vliegen , moet er nog wat aan gaan afstellen
en andere rubbers gebruiken voor de demping van de gopro deze zijn te zwak :(

Nick

zou ff bellen als ik jou was .. dan weet je het zeker :)

Ik had gebelt ja , ben net weer terug met NIKS!!

ze hadden 2 setjes nog liggen toen ik belde.. en ze zouden er 1 wegleggen voor mij , eenmaal aangekomen , miet ik eerst nog half uur wachten want die baas zelf wou mij niet helpen?? Word ik eindelijk geholpen krijg ik te horen dat ze niks hebben!!

:( na flink overleggen kwamen we op een deal uit omdat hun een fout hadden gemaakt , krijg ik nu lekker flinke korting en gratis vrtzending na mijn huis toe :D!! Die nieuwe levering komt dinsdag binnen en dat versture ze gelijk 1tje op :cool: wel zo netjes nog van hun

Back