FPV, multicopter videos enz

Gerard heb geen failsave vlieg met dx6i ik bengde vol gas naar voren maar hij vloog gewoon lvl en toen ik los liet schoot hij eerst vet ver naar achter en toen weer naar voor . Maar heb wrl eens singaal verlies gehad maar kwam hij als baksteen naar beneden was op iets van 700 meter.

topix dat zou wel dat vlieggedrag kunnen verklaren een gaar contact ergens oid.

als je je failsafe instelt kan je iig zien aks er iets misgaat qua ontvangst

Je hebt de failsafe van de ontvanger maar ook in de Naza Gui. Die laatste is handig ook met een schakelaar mocht je een RTH nodig vinden
(Alhoewel in het bos is dat nou net niet handig: eerst naar 20m stijgen)

Spectom dx6i wat sws gaat vervangen worde naar mijn vakantie :badwurts: en dan ga ik ook dat ding niet verkopen maar gaat die prullebak in, gewoon rotzooi:D maar goed is spectrum dus :-)

Holy crap.
Dat is echt gaaf zeg!
Gaat dat ook met een octo? ;)
Ik denk dat ik ook maar ééns een kleine snelle quad moet bouwen voor FPV want dit is echt gaaf!

Groetjes,

Jordy

Man man man Danny, je vliegt net of het een spelletje op de pc is. Je zou je vingers eens moeten filmen, hoe snel ze bewegen hahaha. Ik heb nog last van snellere hartkloppingen en trillende vingers als ik vlieg. Word wel minder en het vliegen vooral oriëntateren gaat beter. Gelukkig bestaat wel GPS hahaha. Paniek hopaa switchen naar GPS.

Trouwens gisteren kreeg ik de politie op me dak omdat ze dachten dat me quadcopter een UFO was hahahahaha. Was met me neef en dacht toen al van huh op deze weg mag een auto niet rijden dus zal het de politie zijn. Maar ze vonden het leuk en eentje vroeg of ie een foto van mocht maken. Is me opgevallen dat ze de regels niet kennen. Maar ik vloog netjes bij onbewoond gebied en niet te hoog. Niet boven de 300 a 400 meter was het toch?

Back