FPV, multicopter videos enz

Netjes Nick! Strakke rolls!

Mijn testsessie op Wii ESC en Mantis ZTW / cleanflight:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice hanzpu!

Na 2 maand nog eens gevlogen.
Poortjes gemaakt om door te knallen , lijkt simpel maar is best heavy

Nice vids! Gaat allemaal hard tegenwoordig!

Mijn edit van het middagje practice met QuadRon, MetallDanny en Devil31:

Dat maakt vliegen boven een weiland wel weer leuk, zeker als je met meerdere bent.

Zaterdag weer eens naar de modderige parkeerplaats/honden-uitlaatplek geweest, was mooi weer om even wat fpv te vliegen :)
edit derde en laatste vlucht van de dag wat meer het gas er op maar dan zie je ondanks dat de camera onder een redelijke hoek staat vooral de grond ;) http://youtu.be/26EolYBjTTg

We hadden vanmiddag geluk met het weer;

Thanks, dacht nog ff raggen, de grens wat opzoeken, en sta daar dan ook zo geconcentreerd en met verhoogde hartslag te sturen ;) Ik ken ik met heli ook wel maar dat fpv beleef ik het veel meer ondanks de video kwaliteit en glitches; weet niet hoe jullie dat ervaren maar vind dat wel het mooie er van.
Door laag te vliegen lijkt het nog sneller en het is voor mij de voornaamste uitdaging op dat platte land hier :) Tussen de bomen heb ik nog veel moeite mee, vooral door al die takjes en die zijn er misschien ook gewoon teveel en dan je nog zien te orienteren, dus zoals bv Danny vliegt doe ik echt niet na.

Ik wou er niet crashen maar had ook geen tijd om daaraan te denken. Soms later, denk ik wat als ie bijvoorbeeld ergens in een boom hangt waar ik er niet bij kan of in water terecht komt.. Als ik 'm maar mee kan nemen en het liefst niet helemaal stuk maar dat valt vaak wel mee met die mini quads.

Werken die semi flexibele met kap serieus veel beter? Heb eigenlijk nooit zo een last van kapotten clovers, rechtbuigen en go.

Back