FPV, multicopter videos enz

Kleine vraag, niet video gerelateerd, maar hie vliegen jullie als het 0 graden is? Mijn vingers zijn al na 3 minuten bevroren :p

Hallo,
Ik ben Esben en hier vrij nieuw! Ben al een tijdje aan het bouwen geweest en los vliegen. Maar nu dan nu poging wagen met FPV. Het beviel me echt heel goed! Eerste vlucht met mijn nieuwe martian frame! Nog in angle mode, maar zal snel overstappen op acro.

Dag Esben, voor een eerste FPV vlucht vind ik het er niet gek uitzien. Vind het best wel gewaagd om op je eerste FPV vlucht met regelmaat over het water te kachelen, het risico is nogal groot zoals je op het eind van het filmpje laat zien dat je vlucht eerder eindigt dan gepland. Vergeet ook niet om zonder FPV nose-in te oefenen.

Thanks! Je hebt gelijk wat betreft boven water vliegen ;) Ik vertrouw daarbij wel op mijn soldeerwerk en hardware! Aan het eind disarm ik de quad vandaar de ruwe landing. Hopelijk kan ik binnenkort meer plaatsen!
Thanks voor de tips!

wat indoor fun en video's
heb een tiny whoop clone onderweg (furibee f36)
en dan nog een video van mijn 120 euro aerial video quad :)
zou mooi zijn als iemand zou kunnen subben :)

mijn eerste FPV bijdrage hier!
de eerste test met hoge rates (1000+ deg/s). vond het zelf redelijk goed gaan (hiervoor enkel op de sim geoefend) maar aan de tune kan nog veel gehaald worden!
het ratelen is de balancepoort van mn batterij... rip :p

Back