FPV quadcopter frames en reviews

Vanwaar spidex v2..... Eeuwig filmpjes bekeken, frames bekeken en wil graag gopro monteren. Lijkt op zich genoeg ruimte om verschillende onderdelen te kunnen monteren. Zo gauw ik kan bouwen deel ik mijn bevindingen.

ff vraagje, wat is nu in theorie beter:
- frame met demping tussen armen en rest van het frame (QAV500 en iconic-x) of
- frame zonder extra demping tussen armen en rest van het frame (HT (flip))

Lig er inderdaad aan wat je ermee wilt, maar demping is altijd beter voor je camera, fc en zelfs je vtx, want een vtx heeft een kristal die daar ook gevoelig kan zijn. Die ADS heeft ook demping overigens, wat een leuke beginners frame is en niet duur.

Nog goedkoper dan de rest uit america in ieder geval, maar dat is inderdaad het probleem met al die amerikaanse frames altijd. Ik had mijn iconic-x als gift gestuurd gekregen, waardoor ik geen import moest betalen.
Vandaar een hoge nood aan meer goede europese frames :).

Ik ga zelf een frame laten laseren afgeleid van een open source platform.
Vraag is nog van welk materiaal de body gaat worden en van welk materiaal de armen.
Als iemand ideeen heeft dan hoor ik ze graag. Even kijken wat dat laseren gaat kosten

Telt wel mee inderdaad....het is een "prop free view frame" in principe, maar persoonlijk vind ik de prijs vrij hoog bij deze voor wat het is.

Dat is ook een goede, maar ik weet niet of we clones moeten meetellen, wanr het is een TBS eigenlijk.

Super hightech frame, overal verkrijgbaar voor +/- €10:

DSC01143.jpg

...ghehehehehe....

Moet je opletten: dat vliegt straks nog strakker dan de strakste copter. Ga je het helemaal uitwerken en vliegend maken?

KK 2.0??

Makkelijk met LCD schermpje voor afstelling en zo....welke FC heb je al ervaring mee?
Hoe breed en hoe lang is dit frame ongeveer?

Ik wilde graag een kleine quad dus het frame is 30x30 voor 8" props.
Ervaring heb ik nog bar weinig, maar FC wordt denk ik een Naze32 of een RcTimer Arduflyer.

Back