Fpv setup doet raar

Is toch wel een rare situatie alleszins... Ik zou er heel voorzichtig mee zijn. Mogelijk is je TX natuurlijk door de eerdere val beschadigd geraakt en ligt het probleem helemaal ergens anders dan bij de draden.
Het soldeerwerk is overigens, naar mijn mening, nog steeds niet optimaal. Ik zie minsten 2 koude soldeerverbindingen, wat me opnieuw doet vermoeden dat je soldeerbout niet goed proper is, of dat je de verbindingen op voorhand niet goed proper hebt gemaakt.

Ja zat ik ook aan te denken, heb alleen deze setup pas 2 weken wel zonde. Maar ik denk vooral de Eerste week dat ik vloog
Raakte ik nog wel eens hard de grond en dan zag je daarna steeds allemaal rare dingen in beeld komen, dus ik heb zo vermoede dat er iets afgebroken is.

En nog een vraag steeds als probeer ver te komen (met fpv) dan heb ik na ongeveer 100m geen signaal meer van me zender (dx6i) weten jullie hoe dit komt?
u3udunan.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Ultra High Frequency.

Dat zit op 433 mhz. is misschien wel een optie. orange heeft al een module voor 30 euro, daar zou je 3km mee kunnen halen.

Maar 433mhz zou weer problemen op video heb ik begrepen (correct me if wrong)

Ultra High Frequency.

Dat zit op 433 mhz. is misschien wel een optie. orange heeft al een module voor 30 euro, daar zou je 3km mee kunnen halen.

Maar 433mhz zou weer problemen op video heb ik begrepen (correct me if wrong)

Ik kan die van Orange niet vinden

Hopelijk ben je verstandig en blijf je, zoals het in de regeling modelvliegen staat, minimaal 150 meter van bebouwing vandaan.

Nee dat snap ik want een quadcopter kan aardig schade aanrichten aan iemand.

ik woon tegen een heel groot park aan ik bedoel meer het park in. Te vliegen of 5,8ghz moeite heeft met bomen.

5.8 heeft iets meer moeite met objecten, maar daar valt nogsteeds goed mee te vliegen tussen bomen:

5.8 Fatshark setje en Spektrum DX7

Oke, dat is mooi
En dat setje waar ik net en link van stuurde is die een beetje goed?
En dan nog een ding word me range van me zender 2,4ghz niet weer verkleint?

De link die je eerder stuurde werkt bij mij niet, ik kom op de inlogpagina terecht.

Met 5.8 video lever je geen 2.4 range in.

Back