Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom niet? Al lever je dan waarschijnlijk wat stabiliteit in. Zo ben ik nuw eer bezig met de zelfbouw quad, maar zou graag zo'n 2de controllertje bouwen voor wat experimenten met tri, quads, klein en...nouja groot moeten we nog zien![]()
Die draad kwam ik ook tegen. Zoals ik al eerder aangaf in de FPV draad was dat een alternatief om de tricopter stabieler te krijgen. Echter lijkt me dit de langste weg naar rome.
Een quadrokopter is wat dat betreft simpeler, omdat er geen servo's of mechanische constructie's op zo'n klein formaat verzonnen hoeven te worden. Hoe kleiner, hoe kritischer en waarschijnlijk minder stabiel het e.a. is. Puur als je uit gaat van het ontwerp van een grotere. het lijkt mij dat je beter weg komt met een quad.
Maargoed, eerst even wachten op de spulletjes, en zal dan zeker verder experimenteren. Zoals het vaak bij mijn projecten gaat, zal dit waarschijnlijk ook wel weer op redelijk korte termijn plaats vindenWe zullen zien hoe het loopt.
Sander heeft laatste een 35 cm quad gebouwd. Misschien dat hij het e.a. hier over kwijt wil.
Natuurlijk lees ik heel graag naar andere mensen hun projecten! mensen die durven te experimenteren, er voor gaan, en het ook afmaken.
Nouja, een tri is niet persé instabieler dan een quad, alleen welke video ik ook tegen kom; De quad lijkt stabieler.
De video's van rcexplorer Dadde zijn fantastisch, en mooi stabiel, ook zie ik soms video's van kapteinkuk ( the men himself) welke er super uitzien.
Toch "mensen die zomaar wat doen" komen vaak beter weg met een quad.
Ondanks dat er geen print bij de tri word gebruikt, is een quad toch ook wel erg simpel. De controller van Kapteinkuk op de niet-SMD manier ziet er toch wel bulletproof uit...
Edo, je bent een "automan" maar gaat je wagen in de vliegerij? Top! Respect..twerkt zooo verslavend..Al maakt alles het nóg leuker als je ook gek bent van alles wat vliegt.
Mooi, je tekening!
Speaking of that: Ben al een tijdje aan het kijken naar een propbalancer.Zoals Mister Sander niet vaak genoeg kan zeggen : "de stabiliteit van de quad, én het beeld, zitten hem voor een groot deel, puur in het perfect balanceren van de motoren, props, en propadapters"