mcenet 30 mei 2012 #1 Iemand een idee waar ik een FPVraptor kan kopen niet in US of China ? (liefst Nederl, UK, Duitsl, Belgie) thx
Iemand een idee waar ik een FPVraptor kan kopen niet in US of China ? (liefst Nederl, UK, Duitsl, Belgie) thx
addy 2 jun 2012 #2 Planes - Model Airplane Store - ThrottleStore.Com even naar beneden scrollen, daar staat hij tussen. Grtz Addy
Planes - Model Airplane Store - ThrottleStore.Com even naar beneden scrollen, daar staat hij tussen. Grtz Addy
mcenet 2 jun 2012 #3 addy zei: Planes - Model Airplane Store - ThrottleStore.Com even naar beneden scrollen, daar staat hij tussen. Grtz Addy Klik om te vergroten... Vriendelijke dank spijtig de 2m versie is niet in stock, maar even afwachten dan.
addy zei: Planes - Model Airplane Store - ThrottleStore.Com even naar beneden scrollen, daar staat hij tussen. Grtz Addy Klik om te vergroten... Vriendelijke dank spijtig de 2m versie is niet in stock, maar even afwachten dan.
peerdeman 3 jun 2012 #4 Hallo Mcenet, Bij Schweighofer verkopen ze de 2m versie voor 114,90 euro. Dat is inclusief verzendkosten. FPVraptor EX ARTF 2000 mm modster inkl. Bl-Antrieb und 6 Servos - Flugmodelle und Zubehör - Modellsport Schweighofer Gr. Bas. PS. ik heb regelmatig bij Schweighofer besteld (ook vliegtuigen) en heb er goede ervaringen mee.
Hallo Mcenet, Bij Schweighofer verkopen ze de 2m versie voor 114,90 euro. Dat is inclusief verzendkosten. FPVraptor EX ARTF 2000 mm modster inkl. Bl-Antrieb und 6 Servos - Flugmodelle und Zubehör - Modellsport Schweighofer Gr. Bas. PS. ik heb regelmatig bij Schweighofer besteld (ook vliegtuigen) en heb er goede ervaringen mee.
mcenet 3 jun 2012 #5 Yep, ook gevonden en direct besteld, zeer goede prijs zonder verzendkosten, ideaal !! Laatst bewerkt: 3 jun 2012