Franck gaat FPV ff zonder Planck (met Twinstar).

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Kcnalp Kcnarf, 30 jul 2011.

  1. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Gert,

    Ik zit net bij Huey mn eigen draadje eens door te lezen (ik ben de helft alweer vergeten blijkt) , welke spulen gebuik jij van spektrum (icm met 1,3 GHz ?).
     
  2. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    Franck, had je nu wel of niet al eens een step up-regelaartje geprobeerd op die VTX die niet werkte onder de 11.2 volt? :)

    Ik wil net na de jaarwisseling spullen gaan verzamelen voor een nieuw FPV toestel, en wil even kijken of ik dus een nieuwe vtx moet kopen, of een regelaartje ;)
     
  3. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    IK snap et :) En yep die heb ik gemonteerd, en dat werkt tot nu toe prima. Hij regelt de uitgangsspanning van 2s lipo naar 12Volt voor camera en VTX. De OSD krijgt uit dezelfde 2S lipo 5V via een liniaire (niet schakelende regelaar)
     
  4. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    naajs! welke regelaar heb je uiteindelijk gebruikt?
     
  5. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  6. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    super, die wilde ik er ook voor pakken, dus die gaan we maar es deze kant op laten komen alvast :D

    thnx ;)
     
  7. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Nou, vandaag maar eens aan de slag gegaan met de GPS tracker. Met mn eigen SIM kaart werkte het ok kan ik mij herinneren, maar met een AH sim abonnement gaat het allemaal niet zo lekker :-/

    [​IMG]

    Iemand ervaring met deze GPS tracker ? Het prepaid abbonnement is geactiveerd, ik kan er met mn toestel gewoon mee bellen en sms-en. IN de unit krijg ik geen conact.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
  8. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
  9. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Hmmm, bummer. Weet wat je koopt. De versie die ik heb is wel de meest eenvoudige kloon van de "echte" TK102 GPS tracker. Hij kan alleen werken met 2G sim kaarten (zijn die nog wel te koop?) [edit:nee niet in de shops, mogelijk wel bij neefjes/nichtjes] en stuurt alleen coordinaten door nadat je na 10 seconden bellen de ophangt....en laat ie dat nu juist niet doen :-/

    Maar eens een mailtje gestuurd naar de ebay verkoper, want dit schiet niet op.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  10. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Nou ik heb eindelijk mn GPS tracker aan de praat, ik kom er vandaag achter dat de beste bron voor oude G2 telefoonkaartjes m'n eigen nichtjes zijn. Die hebben van allerlei GSM abonnementen die al jaren oud zijn en deze nog ergens hebben liggen ... (euh !??). Vanmiddag voor 't kerstdiner ff geprobeerd....en nog werken ook!.... 1 belletje naar de tracker en ik krijg direct de GPS coordinaten per SMS terug...op 5 meter nauwkeurig.

    Weer een hobbel genomen. :) (wel pas de 30 euro uitgeven als je nichtjes met een g2 kaartje hebt :) )
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2012
  11. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    52 01.5086n, 005 02.4629e
     
  12. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    In het kader van de keuzes maken, zet ik deze FPV setup te koop, zie draadje in te koop forum !

    <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2015
  13. verfbrander

    verfbrander

    Lid geworden:
    23 dec 2005
    Berichten:
    1.353
    Locatie:
    Gouda
    Hi Franck

    Jammer man... altijd genoten van je FPV ervaringen.. samen met Mees.
    Jullie hadden er altijd zoveel plezier mee, dat was overduidelijk te merken.

    Hoop in de toekomst weer vanuit Gouda met je mee te kunnen kijken.

    Op naar betere tijden !! (het komt goed !!)

    groet,
    Jacques.
     
  14. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Zo ist verf...dank :) We zijn niet weg van FPV...want oh oh wat een schik is het....maar tis nu ff kiezen ! En Mees is pas 11, dus er komen avonturen genoeg :D
     
  15. DennisK

    DennisK

    Lid geworden:
    28 feb 2004
    Berichten:
    4.433
    Locatie:
    Tiel
    Jammer.
    Maar acht de spullen worden alleen maar beter dus als je weer terug koop ga je er iig op vooruit.

    Die 60km/20km was wel met een CL en helical niet CL/SPW. ;)
     

Deel Deze Pagina