FS Flysky GT3B

Cursief inmiddels na de edit niet meer van toepassing.

Ik heb gisteren er een 3S lipo ingebouwd. En heb nu nog een volt-regulator nodig.
Ik weet niet of Predator-X al de volt regulator gekoch heeft? Anders kunnen we er wellicht 2 bestellen en zo de bestelkosten van conrad delen? 7 euro op een bedrag van 10 euro is vrij veel...

Inmiddels eentje besteld bij:
DISTRELEC

In totaal een stukje goedkoper dan Conrad.

Prijs regulator: 7.07
verzendkosten: 5.50
totaal: 12.57

Verschil is niet heel groot, maar toch heb er 2 bestelt, dus dan scheelt het alweer wat meer met Conrad.

Prijs regulator: 9.56
verzendkosten: 6.95
totaal: 16.51

Of zijn er nog andere plaatsen waar een regulator te vinden is voor een scherpere prijs. Ebay wordt ik niet veel wijzer van. Ik zag er 2 in Duitsland liggen, maar dat was het dan wel.

Verder ben ik ook benieuwd naar de bearing mod. Welke lagers heb je gekocht Predator-X?

Deze maar gekocht op Ebay
Linkje

Youtube link LIPO:
Flysky FS-GT3B Converted to LIPO / Part I - YouTube

Youtube link Bearing MOD:
Flysky GT3B Bearing mod Part 1 - Greywolf Studios - YouTube
Flysky GT3B Bearing mod Part 2 - Greywolf Studios - YouTube

Youtube link: Volt regulator (2e gedeelte van de film)
Flysky GT3B Hack, LiPo, New Regulator - YouTube

Laatst bewerkt:
Regulator gisteren ingebouwd. Tekst op de volt regulator is de bovenkant. Inbouwen is fluitje van een cent en ik ben geen soldeerwonder... Wacht nu nog op de lagers.

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had een klein probleempje. Mijn gas servo leek raar te doen (grote uitslag bij de geminste aanraking aan de throtle). Eerste gedachte, kapotte servo, maar dat bleek niet het geval. Uiteindelijk heb ik de zender opgehaald en de kabels rond de potmeter aangedrukt. En resultaat!!! Ik kan weer rijden:p.

De lipo ligt hier inmiddels in de prullenbak, hij stond bol. Zou dit kunnen door het te ver ontladen (ik heb per ongelijk de zender aan laten staan:oops:)? Gelukkig had ik nog een lipo liggen (slechts 800 mAh), dus ik kan nog vooruit:p

Vanavond de regulator en lipo mod uitgevoerd, fluitje van een cent en ongeveer 20 min werk.
Let wel op dat de pennetjes van de oude regulator zo kort mogelijk tegen de oude regulator afgeknipt dienen te worden want het is krappe sokken met solderen.

Haha, maar je kan de pins van de nieuwe regulator redelijk goed om buigen, maar inderdaad, elke mm die je extra hebt, is wat makkelijker!

Wat voor accu heb jij er nu in zitten Predator?

Ik heb onderstaande:

Turnigy nano-tech 1000mah 3S 25~50C Lipo Pack

Ik had een klein probleempje. Mijn gas servo leek raar te doen (grote uitslag bij de geminste aanraking aan de throtle). Eerste gedachte, kapotte servo, maar dat bleek niet het geval. Uiteindelijk heb ik de zender opgehaald en de kabels rond de potmeter aangedrukt. En resultaat!!! Ik kan weer rijden:p.

De lipo ligt hier inmiddels in de prullenbak, hij stond bol. Zou dit kunnen door het te ver ontladen (ik heb per ongelijk de zender aan laten staan:oops:)? Gelukkig had ik nog een lipo liggen (slechts 800 mAh), dus ik kan nog vooruit:p

Ja,als je een lipo te ver ontlaad is ie direkt naar de knoppen ,opletten dus .Houdt als Minimum 3v/cel aan.

Back