titel wijziging: INNOVV C2
hallo luitjes,
vandaag kreeg ik mn nieuwe speeltje uit Azie binnen :smile:
voor meer info over deze goedkope kleine cam google zou ik zeggen :wink:
(kortom voor onder 70-80euro incl zenden alles in huis)
ik had ffkes snel een test nodig dus heb een haarelastiek van mijn vriendin door de sleufjes van de standaard geleverde cam mount heen gedaan, daarna deze om de batterij heen gewikkeld (op video te zien)
Helaas voor de goedkope coax DH 9053 stond er een irritant draai windje, dus ik durfde niet lang en bleef laag...
doordat ik de accu en camera tever naar voren had zonder versteviging zwabbert t geheel op en neer waardoor t besturen nog moeilijker werd
daardoor besloot ik zsm te landen en op mn gemak een beter systeem te maken en uiteraard wachten tot windstil om dan op een sportveldje om de hoek eens wat fatsoenlijker te filmen/vliegen
het was fris buiten dus ging daarna snel weer naar binnen
First test Full HD Cam Innov C2 RC Helicopter flight A - YouTube
EDIT: 2tal plaatjes toegevoegd!
hallo luitjes,
vandaag kreeg ik mn nieuwe speeltje uit Azie binnen :smile:
voor meer info over deze goedkope kleine cam google zou ik zeggen :wink:
(kortom voor onder 70-80euro incl zenden alles in huis)

ik had ffkes snel een test nodig dus heb een haarelastiek van mijn vriendin door de sleufjes van de standaard geleverde cam mount heen gedaan, daarna deze om de batterij heen gewikkeld (op video te zien)

Helaas voor de goedkope coax DH 9053 stond er een irritant draai windje, dus ik durfde niet lang en bleef laag...
doordat ik de accu en camera tever naar voren had zonder versteviging zwabbert t geheel op en neer waardoor t besturen nog moeilijker werd
daardoor besloot ik zsm te landen en op mn gemak een beter systeem te maken en uiteraard wachten tot windstil om dan op een sportveldje om de hoek eens wat fatsoenlijker te filmen/vliegen

het was fris buiten dus ging daarna snel weer naar binnen

First test Full HD Cam Innov C2 RC Helicopter flight A - YouTube
EDIT: 2tal plaatjes toegevoegd!

Laatst bewerkt: