Full hd denver action cam

tsja.. tegen een gopro leg je het af..

Die vergelijking heb ik nooit willen maken;) Ik wil m'n Gopro 3 black niet in een mini stoppen ivm de grote crashrisico's die een mini heeft. Je moet deze cam in de mobius-klasse plaatsen, en eerlijk gezegd vind ik hem iets beter, met name de donker-licht/licht-donker overgangen.

Ik wil m'n Gopro 3 black niet in een mini stoppen ivm de grote crashrisico's die een mini heeft. Je moet deze cam in de mobius-klasse plaatsen, en eerlijk gezegd vind ik hem iets beter, met name de donker-licht/licht-donker overgangen.

Theoretisch zou ik je GROOT gelijk geven :)
maar in de Praktijk is de GoPro best Sterk ivm Crashes !!!
(ook zonder case .. wel met Protectie lens)

Theoretisch zou ik je GROOT gelijk geven :)
maar in de Praktijk is de GoPro best Sterk ivm Crashes !!!
(ook zonder case .. wel met Protectie lens)

Ik geloof je direct hoor Danny, maar ik wil gewoon zorgeloos kunnen raggen met een mini, en dat lukt niet met een gopro van 300+ erop. Ik ben 1x een complete mini quad verloren in Rotterdam, en sindsdien een beetje huiverig:p Kan ik dus een cam van 60 euro erop doen, dan gaat daar de voorkeur naar uit. Echte mooie en stabiele beelden maak ik wel met de gimbal-copters en gopro 3:)

Denver-cam op rubbers

Ik heb hem dus ook maar aangeschaft voor op de 450. In het begin wat last van jello dus daarom hem maar op rubbers gezet.

Gr.
Peter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nice Peter:)

Hopelijk komend weekend redelijk weer, dan hoop ik een nieuwe denver video te kunnen plaatsen.

Back