full size DLG

Dag iedereen,

Ik heb een jaar geleden een DLG van hobbyking gekocht maar ik zou nu wel een beter model willen kopen. Wie kan mij hierbij helpen?

Groeten, Guus

Hallo Guus,

Leuk dat je een stapje verder wilt! om advies makkelijker te maken, welke DLG van Hobbyking had je en wat is je budget voor een vervolg?

groet

Niels

En wil je absoluut een nieuwe of mag 2de hands ook?
Soms kan je ook nieuw kopen bij Alex hoekstra (tweagle) of Kristof (Helios, XX-lite) met een 'produktiefoutje' voor een zachter prijsje…

Hoi Guus,

Ik zou in dat geval goed het te koop deel in de gaten houden van het forum en mischien dat zelfs dit berichtje je al wel aanbiedingen oplevert

Ik denk dat je in jou geval het beste gaat voor een 2e hand kist, voordeel is dat daat de servo's etc al in zitten
afhankelijk van de staat moet je denken aan 200 tot 250 euro voor een wat oudere kist maar die erg goed vliegen denk aan bijvoorbeeld een Twister 2

Voor richting de 3 a 400 euro kom je meer richting de gebruikte topkisten die nu op wedstrijden mee komen (wellicht met een beetje schade, maar iedereen weet dat gerepareerde kisten beter vliegen)

Back