Fun dag..!! offroad

Beste offroad rijders

Zondag 15 december organiseren wij een speciale fundag voor offroad elektro auto's in de manege in Limbricht "De Klipper“ Michiels van Kessenichstraat 75, 6141 AW in Limbricht. Hier kan van 12 tot 19 uur met al onze auto’s gereden worden op een circuit dat door ons wordt uitgezet en wat veel verrassingen kent. Alle auto’s verhoudingen (1-8, 1-10 enz.enz) en soorten zijn welkom zolang het maar elektro is . Voor iets te eten en te drinken zal er in de kantine voor gezorgd worden en er is voor ieders wil en smaak. Dus bij dezen nodigen wij iedereen uit om te komen rijden en met ons een leuke dag te hebben en te komen rijden of eens gewoon te komen kijken naar onze sport c.q. hobby. De entree prijs voor rijders is 10 euro en het publiek word gratis toegelaten. Laat me graag zo spoedig mogelijk even weten of je komt !!! Meld je op onze e.mail info@Rccars-Roerdalen.nl onder contact of bel 06-43997040 06-43997040 voor aanmelden of meer informatie.

Mvg Dave
Rc Roerdalen

Ik ben er zeker bij.
Eindelijk eens rijden in een manege die in de buurt ligt.
Eens kijken welke autos ik meeneem. :p
Dat wordt weer poetsen. :D

Greetz Pieter

Super dit, eindelijk weer eens iets in het zuiden van het land! Ik zal erbij zijn, echter alleen als toeschouwer..

Hallo rijders,

Zondag is het zover en gaan we er een gezellige fundag van maken voor de inschrijvingen tot zondag en voor degene die het nog niet gedaan hebben je bent van harte welkom

Mvg

Hallo rijders,

Morgen is het zover onze eerste fundag in de manege iedereen is van harte welkom om er een gezellige dag van te maken

Mvg RC Roerdalen

Helaas moeten voorbij laten gaan omwille 100 tandloze langzaam etende bejaarden......:-) zijn der nog actie foto's ergens??

Was idd een zeer geslaagde dag.
En zeker voor herhaling vatbaar.
De datums ervan zijn al bekend.
Dat zijn 26 januari , 23 februari en 23 maart.
Meer info zal nog volgen.

Er staan trouwens nog filmpjes en foto`s op onze facebook pagina.
Wordt onze vriend op facebook en je kunt alle filmpjes en fotos van ons zien.
Je vindt ons op facebook onder de naam Mac Roerdalen.

Tevens blijf je dan op de hoogte van onze activiteiten.
We zijn nu bezig met het maken van onze website www.macroerdalen.nl

mvg Mac Roerdalen

Hallo rijders,

Zondag 26 januari zal er weer een fundag plaats vinden in manege de Klipper
Van 9 uur tot 17 uur de kosten zijn voor deze dag weer 10 euro per rijder
gelieve weer eigen sleutel tafel en stoom mee te nemen
Het inschrijvings mail adres volgt zo spoedig mogelijk

Wij hopen dat jullie er weer allemaal zijn en weer op een gezellige dag

Mvg Mac Roerdalen

Hè jammer, ik heb zondag al drie afspraken staan :((die echt niet om te zetten zijn) was anders graag van de partij...

Zaterdag geen optie :rolleyes: twee daags evenement :p :cool:

Back