Fun Drive wedstrijden Mol (B) 2012-2013

Ook dit winterseizoen 2012/2013 worden er weer Fun Drive wedstrijden verreden in de sporthal van Nuclea Mol (Belgie).

Er wordt gereden in veel verschillende klassen zoals Touring Stock 10,5T, Touring modified, 1/12 Pancar, World GT, Tamiya F1, Tamiya open, Short Course en Mardave. De Touring modified gaat alleen van start bij minimaal 5 deelnemers.

Op de baan is een AMB systeem aanwezig zodat je ook bij trainingen met je personal transponder kan rijden.

De data voor de Fun Drive wedstrijden zijn:

Fun Drive 1 - 14/10/2012
Fun Drive 2 - 25/11/2012
Fun Drive 3 - 16/12/2012
Fun Drive 4 - 13/01/2013
Fun Drive 5 - 17/02/2013

Het adres van de indoor locatie is:
Sporthal Nuclea, Boeretang 200, 2400 Mol, Belgie

Je kan ook de site bezoeken voor het laatste nieuws:
www.rc-club-nuclea.be

Op 14 oktober start de eerste Fun Drive wedstrijd van dit seizoen.

Omdat de Belgen moeten gaan stemmen zal deze wedstrijd een uurtje later beginnen.
Normaal wordt er gestart om 10.00u maar nu beginnen de kwalificaties pas om 11:00u !!

Het inschrijfgeld voor deze wedstrijd bedraagd € 8,-

Houd er ook rekening mee dat de hal waarschijnlijk iets later open zal zijn dan normaal.

Meer informatie kun je vinden op de website van RC Club Nuclea
RC Club Nuclea - Indoor Model Car Racing - Mol Belgium (B)

Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn! Moeilijke keuze tussen Touring Stock en Pancar.... :)

.........en zelfs vrouwen.

Maar je kan ook twee klassen rijden natuurlijk, dubbel zoveel fun!

Wij zullen er in elk geval zijn met de 1/12 Pancar en misschien dat we ook met de mini of TT01 meedoen in de open Tamiya klasse.

Dit jaar zal ik ook eens afreizen naar Belgie om een paar wedstrijdjes mee te pakken. Ik ben het al een paar jaar van plan maar telkens komt het er niet van.

De website is ook weer aktueel heb ik wel gezien, ziet er goed uit.

De open Tamiya klasse is wel erg leuk denk ik, just for fun.

Binnenkort maar eens kijken of ik weer een tapijtkever op de baan kan zetten en wellicht een paar races mee kan pakken. Mol is goed te doen vanuit Eindhoven waar ik met enige regemaat vertoef dus... Wie weet, zal waarschijnlijk dan WGT worden...

Binnenkort maar eens kijken of ik weer een tapijtkever op de baan kan zetten en wellicht een paar races mee kan pakken. Mol is goed te doen vanuit Eindhoven waar ik met enige regemaat vertoef dus... Wie weet, zal waarschijnlijk dan WGT worden...

Klinkt gezellig Joost, hoe is het logeerbed daar in Eindhoven :mrgreen:

Groet Robert

De 10,5T zal waarschijnlijk blinky zijn maar dat weet ik niet zeker. Je zou een mailtje kunnen sturen naar Marc van Nuclea via de contact-pagina op de website van www.rc-club-nuclea.be

De eerste wedstrijd staat voor de deur dit weekend en iedereen is welkom!

Houd er wel rekening mee dat de wedstrijd een uurtje later begint dan normaal vanwege de mogelijkheid om de Belgen te laten stemmen/kiezen. De wedstrijd begint dus om 11 uur.

De 10,5T zal waarschijnlijk blinky zijn maar dat weet ik niet zeker. Je zou een mailtje kunnen sturen naar Marc van Nuclea via de contact-pagina op de website van www.rc-club-nuclea.be

De eerste wedstrijd staat voor de deur dit weekend en iedereen is welkom!

Houd er wel rekening mee dat de wedstrijd een uurtje later begint dan normaal vanwege de mogelijkheid om de Belgen te laten stemmen/kiezen. De wedstrijd begint dus om 11 uur.

Volgens Marc van Nuclea mag er boosted gereden worden. Net bevestigd gekregen via email.

Op de site staat dat de WGT met 13,5 en 2S is... Klopt dit wel? Is namelijk behoorlijk wat vermogen vind ik...

Ah okee, dan weet ik dat ook weer.
Kun je mij misschien ook vertellen welke bandjes ongeveer goed gaan? Ik heb namelijk nog een berg 35 (dbl pink) achter liggen en 40 (purple) voor. Alles nog van de buiten seizoenen. Kan ik daar een beetje mee rond komen?

Maar eens op zoek dan naar een schappelijke 13,5 en wat shorty lipo's 2S

Back