Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk zijn de binnenkant bochten wat beter beschermd want daar blijft heel wat volk voor weg om zijn wagen daar te komen stuk rijden en hopelijk beseffen jullie dit nu eindelijk.
hoezo de binnenkanten?
er liggen nu van die bolletjes of een rubber flap op de punt van de balk.
als je er vanaf blijft is het toch goed, ik zie echt het probleem niet.
hoe zou je die dan anders moeten beschermen?
mvg hans
Een rubber flap en bolletjes alléé goed,de laatste keer over enkele weken kon je nog flink wat stuk rijden en ik spreek niet enkel over mezelf maar over een pak piloten die ik gewoon niet meer mee krijg naar Mol, en vind dat echt spijtig want een drietal jaar terug moest je snel zijn als het Fun-Drive was of je zat in de toiletten met je tafel dus is dit toch wel een echte rede om eens na te denken wat er nu fout loopt en ZEKER eens ook te luisteren naar de piloten zelf, die nu nog liever 150 km rijden naar Namen,Charleroi of Lovan en dat zegt genoeg![]()
O.K. prima Hans ik ben benieuwdIk hoor de toppers die er bij de 2de fundrive waren toch niet klagen.
ik ben zelf niet een toprijder maar ik heb toch niks stuk gereden, en heb toch behoorlijk wat tegen de balken aangezeten zeker de eerste uren.
maar laat die andere rijders dan ook maar eens reageren zodat ze er van kunnen leren, de gene die het regeld is ook op dit forum.
mvg Hans
Ik hoor de toppers die er bij de 2de fundrive waren toch niet klagen.
ik ben zelf niet een toprijder maar ik heb toch niks stuk gereden, en heb toch behoorlijk wat tegen de balken aangezeten zeker de eerste uren.
maar laat die andere rijders dan ook maar eens reageren zodat ze er van kunnen leren, de gene die het regeld is ook op dit forum.
mvg Hans
Een rubber flap en bolletjes alléé goed,de laatste keer over enkele weken kon je nog flink wat stuk rijden en ik spreek niet enkel over mezelf maar over een pak piloten die ik gewoon niet meer mee krijg naar Mol, en vind dat echt spijtig want een drietal jaar terug moest je snel zijn als het Fun-Drive was of je zat in de toiletten met je tafel dus is dit toch wel een echte rede om eens na te denken wat er nu fout loopt en ZEKER eens ook te luisteren naar de piloten zelf, die nu nog liever 150 km rijden naar Namen,Charleroi of Lovan en dat zegt genoeg![]()
Oei Oei hier zijn er een paar in hun gat gebetendus géén negatieve commentaar meer zeker
![]()