Fundrive's Nuclea Mol

• Topicstarter Topicstarter delanobe
  • Startdatum Startdatum
D

delanobe

Guest
Ik vroeg me af wie wat gaat meerijden deze winter?

Misschien kunnen we een lijst maken, kwestie van een overzicht te hebben?

Ik zal dan maar beginnen:

Klasse 5. Delanobe / TRF501X

Fundrive's Mol deze winter
Rc-Club Nuclea te Mol nodigt u dit winterseizoen graag terug uit op hun "Fundrive's".
Deze zullen plaatsvinden op:
Ronde 1: 7 oktober 2007
Ronde 2: ? november 2007 (datum nog te bepalen)
Ronde 3: 2 december 2007
Ronde 4: 6 januari 2008
Ronde 5: 3 februari 2008
Reglementering en klasses:
Klasse 1: 1/10 Touring 19T: 2 mogelijkheden; 19T SPEC "Orion Element" op 6 cellen
ofwel 19T (handgewikkeld e.a.) op 5 cellen.
Klasse 2: 1/10 Touring Modified: Brushless of brushed motor vrij op 5 cellen.
Klasse 3: 1/12: Motor en batterijen vrij.
Klasse 4: 1/18: Motor en batterijen vrij.
Klasse 5: 1/10 Off-Road: 2wd, 4wd, motor en batterijen vrij.
Voor alle extra info, uitslagen en foto's: http://rc-nuclea.livetech.be

Ik ga 19T SPEC "Orion Element" op 6 cellen rijden. Maar slechts enkele datums want sommige vallen dubbel met andere leuke races. Ga niet voor klassement maar gewoon voor dagrankings.

Ronde 2 is op 4-11-2007

Ik rij klasse 1 19T SPEC op 6 / XRAY T2,007 en zodra ik mijn nieuwe auto binnen heb met een TOP Scythe op 5 of 6 cellen.

De banden zijn voor de tourwagens vastgesteld. Dit zijn VTEC 30 pre-glued tires (LRP VTEC30 tires (65053))
De banden zijn daar leverbaar maar ik ga er niet vanuit dat ze er genoeg hebben voor iedereen dus ik haal zelf ook een setje.

Ik wou ook de wedstrijden van LIMAC rijden alleen daar weten ze niet wat voor regels ze moeten vaststellen.
Alle klasse bij elkaar vind ik nogal wazig.
Denk dus dat ik dat laat vallen.

RCRALLYCUP gaat bij mij voor dan Mol en dan zie ik wel.

Ik wil ook een keer langs komen, met mijn Team Associated L4 met Nosram 4.5T Brushless er in.
Eerst maar eens zien "hoe" ik er kom :wink:

Groet Robert

Mwa, dat valt best te doen! zolang je een rechte auto hebt staan :oops: En niet een kromme uit elkaar vallende CRC zoals op AMCC.
Anyhow, Back ontopic.

Groet Robert

Ik kom waarschijnlijk ook met mn 415MSX MR meerijden. Alleen nog zien dat ik hem
deftig afgesteld krijg tegen dan :oops:

De banden zijn voor de tourwagens vastgesteld. Dit zijn VTEC 30 pre-glued tires (LRP VTEC30 tires (65053))

Dus deze bandjes zijn verplicht? Alle geluk dat je dat zegt, anders had ik er waarschijnlijk schoon gestaan
met mn CS 27...

Dus deze bandjes zijn verplicht? Alle geluk dat je dat zegt, anders had ik er waarschijnlijk schoon gestaan
met mn CS 27...
Yup en doordat ze ook preglued zijn heeft echt iedereen dezelfde banden + inserts. Ik vind het een goede zaak dat ze het weer zo aanpakken. Kunnen sommige clubs wat van leren in de winter.

Een half uurtje rijden maar ze hebben ze zeker.
Rc shop roal in Roosendaal.
Als je wil pm je me maar breng ik ze mee kom je ze maar halen in Borgerhout als je niet zo ver wil rijden.

Groetjes

heyla allemaal

ikke 1/12 cyclone C12 4cell met een 19T of 12T zit nog te twijfelen
en een cyclone WE (5cell) met een 19T

1/12 komt wel op de eerste plaats, dus als er tijd ofzo tekort is, blijft de 1/10 aan de kant staan

is er een regelement kwa bodies op de klasse 1 (19T)
zat te denken om een groep C kap op de cyclone 1/10 te zetten, schoner en beter rijden :)

de 501x blijft thuis

grtz en tot dan allemaal :wink:
dave

Ha uw internet werkt terug :)
Zou het eigenlijk niet leuk zijn om een standaardklasse te voorzien voor 1/12 met 19T? Van wat ik gehoord heb is er enkel modified.

nee dat mag je niet doen, met een goede 19T ben je soms sneller als een 12T, het is lijn houden en rijden, zij die een 8T in hun 1/12 willen doen maar, dat je met een 19T naast een iemand moet staan met een 8T, hoef je je niet voor te schamen

ik wil maar zeggen, één klasse 1/12, motorkeuze vrij, het maakt niet zoveel uit vind ik

@potloodslijper, ja den computer marcheerd weer efkes :)

grtz
dave

Het maakt inderdaad misschien weinig uit, als David Spashett met een 27T rijdt en wij met een 7T, krijgen we nog altijd hard op onze *biep* :) , maar als je tegen iemand gaat rijden die even goed is, wil je niet met een 19T tegen een 12 gaan rijden :)

Op de affiche staat dat de deuren om 8 uur open gaan...

Fundrive20072008.jpg

zal er in elke klasse 6min gereden worden?, of zit er verschil in de rijtijd-klassen?
als ik mij niet vergis werd er verleden jaar in de 1/12 7min. gereden, maar ik kan ernaast zitten...
help me out :oops:
grtz

Back