Funfpv glasvezel a la skywalker

Nieuw fpv toestel in ontwikkeling die groter is en meer ruimte heeft dan de skywalker. Vleugellengte van 2.10 meter en een geschat gewicht van 900 gram.

attachment.php

Google Vertaling

Sjeuzus wat een apparaat. Leuk die bak met ruimte, maar volgens mij heeft de gemiddelde FPV vlieger dat niet eens nodig.
Een complete setup inc osd, autopilot, hd camera, en 3s 4000mah is al goed in een EZ te bouwen.

Mensen die echt verder gaan plakken er een cam van 700 eu+ op, 12A accu meer van die toeters en bellen..
Alleen vind ik dat niet meer onder de gemiddelde FPV vlieger vallen..

Die ruimte, altijd maar die ruimte..

Maargoed ieder zo zijn mening :rolleyes:

Elastieken voor de vleugel, kom op zeg ... dat meen je niet! :confused:

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Niet 1,

Maar 2 elastieken! Dat dan weer wel...

Die grote voyager van jou was cool :) Laat ze zoiets maar een keer maken!

Die fratsen hebben ze er bij die hobbyking FPV ook op zitten, ik vind et ook niet zo super.
Ik denk dat je daar beter een paar nylon bouten in kunt draaien ofzo, ala multiplex.

Die fratsen hebben ze er bij die hobbyking FPV ook op zitten, ik vind et ook niet zo super.
Ik denk dat je daar beter een paar nylon bouten in kunt draaien ofzo, ala multiplex.

<Sven, de volgende reactie even uitprinten en inlijsten>

Precies, ik ben het volledig met je eens, onbegrijpelijk dat ze voor zo'n oplossing kiezen.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Dat doen ze zodat het ding niet als een banaan open splijt bij een ruwe landing ofzo?
Maar een keer goed optrekken en je kunt 2 kilometer door de klei sjouwen met die elastiekjes.
Even een setje boutjes in lijmen is gelukkig een kleine moeite, maar zoiets hadden ze zelf beter kunnen verzinnen. :roll:

Back