Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zoals hierboven vermeld ben ik op zoek naar een
goede Funjet Ultra setup voor 3S. Mag van Hobbyking zijn, maar
andere merken zijn ook goed. Liefst een motor die ik niet om de 20 vluchten
moet vervangen .
Heb even opgezocht wat ik erin heb, is wel mijn tweede (zelfde motor) maar de eerste motor had behoorlijk geleden nadat een calmato sport in tweeën gevlogen werd.
Was ook gelijk het einde van mijn eerste Funjet
aangezien het een hacker is zal hij niet binnen de kortste keren weg zijn
deze setup is duurder maar dan weet je wel dat het goed is.
de accu die is van hyperion dus die kun je in 10 minuten vol laden dus dan kun je met 2 accutjes bijna non stop vliegen ik heb zelf ook zulke accu's hiervoor had ik zippy's maar die waren in een sijzoen weg echt prut kwalitijt dus daarom maar wat duurders gekocht maar deze gaat al 2 sijzoenen mee en ik merk nog geen ouderdom en deze accu's die zakken ook niet in met volgas en zijn lichter met meer mah goed spul dus!
@paul:
je bevestigd je proppeller aan een propadapter de propadapter moet je bij die van hobbyking er nog bij kopen maar bij de hacker zit hij er bij
deze kun je gebruiken bij de hobbyking motor: RCtechnics
als je even met aerobertics contact opneemt kan hij je perfect zeggen welke 3S setup het hartst gaat.
bij ons is er een funjet met 3S die 269km/u haalt (gemeten met gps)