Funtana mini

Discussie in 'Indoorvliegen / Parkflyers / Sub250' gestart door Didier, 13 jul 2003.

  1. Edgar

    Edgar Guest

    nou moe ik heb zelfde setup en ding vliegt wel maar mist toch wel wat powa, nou ja voor me nieuwe heb ik in ieder geval setje dat 1,5 kilo kan trekken hehehe dat lijkt me wel genoeg voor een 500 grams vliegtuigje. schiet alleen kwa tijd niet op, hopelijk over een weekje alles klaar.
     
  2. BadBert

    BadBert Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 feb 2005
    Berichten:
    5.059
    Locatie:
    Hoogerheide (NB) Club: BVL-steenbergen
    zooo dan edgar... dat zal wel vliegen ja :)

    mijne trekt ruim 1 kg, maar heeft ook nog wel flink wat snelheid op vol gas hoor!! Dus is goed 3d te vliegen, en gewoon rond te vliegen :) perfect voor mij :p
     
  3. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Pff de mijne heeft horizontaal power zat!
    Als ik rechtuit vlieg, hoef ik geen up te geven, dan trek ik m door midden,
    ondanks de 2 koolstof staven, ipv 1 die in de vleugel zit, en de capstrips op de onderkant....
     
  4. Edgar

    Edgar Guest

    heeft iemand enig idee welke typen verf je het beste kan gebruken voorhet spuiten van een depron kist? vind dat wit ook maar zo wit ...

    p.s. zal binnenkort even wat fotos plaatsen van de bolstaande vleugel :)
     
  5. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Ja ik vind de airbrush verf van conrad het erg goed doen!, je kunt ongeveer 1 vliegtuig met een potje van 5 euro spuiten, en het dekt erg goed!
    Ik zal vanavond eens wat foto's proberen te maken.
    ALs je die revel verf koopt, kun je er ook gelijk zon airbrush set bij kopen voor 14 euro, is erg goed en werkt bijzonder precies voor zoiets goedkoops.
     
  6. vjete

    vjete

    Lid geworden:
    9 jun 2006
    Berichten:
    747
    Locatie:
    Kortrijk[BE]

Deel Deze Pagina