Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was gewoon een te gehaaste landing zonder afvangen, waardoor hij omhoog stuiterde. Zender overpakken heeft dan geen zin.Even een vraagje deed je je laatste vlucht helemaal alleen dus zonder begleding. ZO nee, was er niemand om je zender over te pakken?
haha, moet stoppen met electro vliegen?.
maarrrrrrrrrr..... veel kistjes in de lucht werken wel op je zenuwen, en dat kan dus resulteren in een crashlandingen
Het is natuurlijk maar net waar je last van hebt, ik ben ook een beginnende vlieger (Met volgens sommige clubleden, ook nog een beetje talent). Maar ik had eerst ook altijd, dat ik liever alleen vloog. Toen heb ik me aangeleerd, me eigen volledig op me eigen kist te richten dus alleen maar naar het geluid van mijn vliegtuig luisteren en alleen maar naar mijn vliegtuig kijken. Sindsdien let ik niet meer op andere kisten, ik blijf de gehele vlucht alleen maar naar mijn kist kijken. Het is maar een advies, misschien heb je er wat aan:wink:.
Tim
Ik hoop toch niet dat jij later ook zo gaat autorijden.... 8O Ook met vliegen moet je toch echt wel vooruit kijken, verder dan je neus lang is. Je moet naast je eigen vliegtuig toch echt wel een beetje bewust zijn van wat er om je heen gebeurt. Anders kan je nooit op tijd reageren in wat voor sitiuatie dan ook.... Wat jij doet is vliegen met oogkappen op.. Doe ze eens af![]()
Het is natuurlijk maar net waar je last van hebt, ik ben ook een beginnende vlieger (Met volgens sommige clubleden, ook nog een beetje talent). Maar ik had eerst ook altijd, dat ik liever alleen vloog. Toen heb ik me aangeleerd, me eigen volledig op me eigen kist te richten dus alleen maar naar het geluid van mijn vliegtuig luisteren en alleen maar naar mijn vliegtuig kijken. Sindsdien let ik niet meer op andere kisten, ik blijf de gehele vlucht alleen maar naar mijn kist kijken. Het is maar een advies, misschien heb je er wat aan:wink:.
Tim