Futuristische flik

haha idd een mister bean. vliegt bijna tegen der hoofd aan en blijven zeggen dat ze het niet door heeft;)

+1 voor Debora de hooligan, leuk gedaan van man bijt hond!

Hoi allemaal,

ik was dus de flik... :-)

Helaas moet ik zeggen dat natuurlijk alles in scene is gezet en ik dit op deze manier MOEST doen en MOEST zeggen.

Ze wilden Deborah eerst een zeer gevaarlijke terrorist laten zijn. Dat wilde ik niet, vanwege te veel sensatie zucht. Daarmee is het een "hooligan" geworden.

Deborah is, voor alle zekerheid, iemand uit het team van Man bijt Hond ! Laat dat duidelijk zijn. Sommige mensen dachten dat het echt iemand was die ik aan het filmen was zonder toestemming.

Nog even voor alle duidelijkheid : ik heb tijdens de opnames meerdere keren gezegd dat ik normaal nooit in de wijk vlieg. Helaas hebben ze dit geknipt.

Groetjes,

Davy

Vind dat sommige dingen die gezegd werden beter bij nagedacht moesten worden, zeker je cloverleaf er laten opzitten :)

Hoi ,

wat bedoel je met cloverleaf ? Dat heb ik er alleszins niet opzitten.
PS Het feit dat mijn beelden rechtstreeks zijn werd door hen gevraagd te zeggen. Ik heb dat op dit toestel nl niet.

Groetjes,
Davy

Heerlijk die Belgen. Kostelijk om te lezen hoe Davy zich verontschuldigd :D.
Man bijt hond zoals gebruikelijk lekker luchtig en vermakelijk.

Davy,

Heb het ook "live" gezien, hulde! zeker niet belachelijk of erover! In tegendeel, degelijke reclame voor onze mooie hobby en niets om je voor te verantwoorden.

PS Phoenix fly inn dit jaar?

Stevo

Hoi ,

wat bedoel je met cloverleaf ? Dat heb ik er alleszins niet opzitten.
PS Het feit dat mijn beelden rechtstreeks zijn werd door hen gevraagd te zeggen. Ik heb dat op dit toestel nl niet.

Groetjes,
Davy

Op 29 seconden zie ik duidelijk een cloverleaf staan, ik zelf vlieg fpv en ben wel blij dat er nergens in beeld komt dat je het eigenlijk live kan volgen via goggles of display, anders zou de doorsnee vlaming nog meer beginnen paniekeren...
Buiten dat vind ik het idd cava in beeld gebracht, ik zou kortom zelf niet weten wat ik voor de vlaamse tv moet uitleggen over onze multicopter / fpv hobby :murder:

leuk filmpje!
nog leuker dat een forum lid erin voorkomt!

maar hebben jullie in belgenland nu al een multi vliegen door een overheid?

in nederland heeft de politie er wel al 1.. de weedcopter, een octo met thermische camera om wiet kwekerijen te vinden. (komen na klachten in de buurt of als een wijkagent een verdenking heeft)

Davy,
Heb het ook "live" gezien, hulde! zeker niet belachelijk of erover! In tegendeel, degelijke reclame voor onze mooie hobby en niets om je voor te verantwoorden.

Stevo, da's erg vriendelijk van je !
Had nl ook wel wat negatieve opmerkingen gekregen en dat trek ik me dan juist weer meer aan...

Op 29 seconden zie ik duidelijk een cloverleaf staan, ik zelf vlieg fpv en ben wel blij dat er nergens in beeld komt dat je het eigenlijk live kan volgen via goggles of display, anders zou de doorsnee vlaming nog meer beginnen paniekeren...
Buiten dat vind ik het idd cava in beeld gebracht, ik zou kortom zelf niet weten wat ik voor de vlaamse tv moet uitleggen over onze multicopter / fpv hobby :murder:

Jij kent mij waarschijnlijk nog niet, ik was de knapste van de twee... :-) :-) :-) Nee, ik ben degene met de WiiCopter met lichtjes (de eerste in de reportage). Ik heb geen cloverleaf.

Er werd voor het filmen wel even gesproken over de FPV maar die heb ik op een vliegtuig zitten en ik heb gezegd dat ik daar niet mee vlieg tussen de huizen !

maar hebben jullie in belgenland nu al een multi vliegen door een overheid?

In Genk hebben ze nu een octocopter. Kost de Belgische staat 36.000 EUR. Zou wel uitgerust zijn met een hoop camera's en opname materiaal. Ook een nachtviewer zou aan boord zijn.
Toevallig was ik vorige zondag in Genk om foto's te maken voor onze zoon zijn communie. Bleek er een mijn-happening te zijn. Opeens zag ik de "flikken" rondlopen met hun octocopter. Ik er dus naar toe en begon wat te vragen. Ze staken hem echter heel snel in de auto weg. Zag alleen dat er geen camera's aanhingen. Blijkbaar zijn het geen modelisten en hebben ze alles van nul moeten leren. Zender leek me een Futaba 6-kanaals te zijn. Volgens de uitleg "vliegt" de "cameraman" via een tablet.

Toppunt : batterij aan boord was van UNITEDHOBBIES !!! Waarschijnlijk eentje die de douane achterover heeft geslaan (sorry als dit een Belgische uitdrukking is...).

Groetjes,

Davy

Ja hé ! :-)
Hij doet het nog steeds goed, alhoewel vorige zondag toch voor de eerste keer iets stuk gemaakt, allez, toch 1 propje. Ik begin nu echt ermee te vliegen, nose-in en alles, maar toch een serieuze stuurfout gemaakt. Op de manier dat hij tegen de grond ging dacht ik over-and-out, maar gelukkig enkel 1 propje kapot.
Je denkt trouwens toch nog aan me Viper ?? :-)

Groetjes,

Davy

Nouw Davy, de laatste berichten waren nu eens positiever dan die er voor stonden, ik dacht wat is er nu weer aan de hand heb ik weer, maar ja je kent het forum veel kip weinig veren of te wel de doemdenkers staan voorop.
Het was een leuk filmke en ik dacht hij gaat zijn lief tegen dur hoofd vliegen met de copter in stille mode, ze hoorde hem niet:rolling:

En trek het nie aan wa ze zeggen gij was op de TV en nie de doem denkers.

Misschien kan je als instructeur bij de politie in Genk gaan om ze het te leren:confused:

Back